25دی ماه :
تاریخ: ۱۴:۱۸ :: ۱۳۹۶/۰۸/۱۶

دوازدهمین کنفرانس بین المللی حفاظت و اتوماسیون در سیستم های قدرت در بهشهر برگزار می شود.

دبیر علمی دوازدهمین کنفرانس تخصصی حفاظت و اتوماسیون در سیستم های قدرت در جمع خبرنگاران به جزئیات برپایی این  کنفرانس پرداخت و گفت:  دانشگاه علم و فناوری  مازندران با همکاری انجمن مهندسین برق الکترونیک ایران و شاخه مازندران به همراه شرکت برق منطقه ای استان این کنفرانس را برگزار خواهند کرد.

نبی الله رمضانی عضو هیات علمی دانشگاه علم و فناوری مازندران به اهداف برپایی این کنفرانس اشاره کردو بیان داشت:  کنفرانس بین المللی حفاظت و اتوماسیون در سیستم های قدرت با هدف رشدو توسعه دانش و فناوری در زمینه حفاظت و اتوماسیون شبکه های قدرت در روزهای 25 دی ماه جاری به مدت سه روز برگزار می شود.

وی ادامه داد: این کنفرانس به مدت سه روز با برگزاری کارگاههای آموزشی ، ارائه مقالات  و سخنرانی ها انجام خواهد شد.

رمضانی  با بیان اینکه این کنفرانس یازده دوره قبلی خود را در تهران داشته است ؛ یادآور شد:  کنفرانس حفاظت و اتوماسیون در سیستم های قدرت برای اولین بار در خارج از پایتخت برگزار می شود و در  پایگاه استنادی جهان اسلام (ISC)ثبت شده است.

دبیر علمی دوازدهمین کنفرانس تخصصی حفاظت و اتوماسیون در سیستم های قدرت به برنامه های محوری این مراسم اشاره کردو افزود: سخنرانی چهره های برجسته دانشگاهی داخلی و خارجی به همراه متخصصان بخش صنعت  ،برپایی کارگاههای آموزشی و نمایشگاه جانبی با حضور 14 غرفه  به منظور معرفی توان فنی و تخصصی  سازمانها و شرکت های داخلی  در زمینه صنعت  برق از برنامه های جنبی این کنفرانس خواهد بود.

وی تاکید کرد: برپایی نمایشگاه در کنار برگزاری کنفرانس فرصت مناسبی برای مذاکره مستقیم صاحبان صنعت و مدیران شرکت ها را  با مسئولان عالی صنعت برق فراهم خواهد کرد.

رمضانی با بیان اینکه علاقمندان می توانند مقاله های خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند ؛ عنوان کرد:  مقاله های ارسالی به دبیرخانه کنفرانس می توانند به زبان های فارسی و انگلیسی تهیه شوند و مهلت ارسال مقالات نیز تا 30آآبان ماه تعیین شده است .

دبیر علمی دوازدهمین کنفرانس تخصصی حفاظت و اتوماسیون در سیستم های قدرت در خاتمه ابراز امیدواری کرد: با برپایی این کنفرانس در شرق مازندران ظرفیت های علمی این منطقه بیش از پیش نشان داده شود.

گفتنی است علاقمندان برای شرکت در این کنفرانس و ارائه مقالات تخصصی می توانند به وب سایت این کنفرانس به آدرس www.ipaps.ir مراجعه نمایند و یا با ipaps2018@ در پیام رسان تلگرام در ارتباط باشند .

print

پاسخی بگذارید