گروه: اجتماعی
تاریخ: ۲۰:۴۵ :: ۱۳۹۸/۰۹/۰۹
آغاز رسیدگی قضایی به پرونده توزیع خارج از شبکه آرد در رامیان

رییس کل دادگستری استان گلستان آغاز رسیدگی قضایی به پرونده توزیع خارج از شبکه آرد دولتی در شهرستان رامیان را مورد اشاره قرار داد و گفت که در این رابطه فرماندار سابق و چند نفر دیگر متهم هستند.

روابط عمومی دادگستری گلستان، هادی هاشمیان اظهار داشت: علاوه بر فرماندار، یکی از کارمندان فرمانداری، مدیرعامل شرکت تعاونی نانوایان رامیان و متصدی کارخانه آرد الماس گلستان نیز متهم پرونده هستند که دادسرای مرکز استان (گرگان) رسیدگی به آن را آغاز کرده است.

به گفته وی این افراد متهم هستند طی حدود یک سال گذشته بخشی از سهمیه آرد دولتی شهرستان رامیان را در بازار آزاد فروخته‌اند.

رییس دادگستری گلستان اظهار داشت: موضوع زمانی فاش شد که دادستان رامیان به شلوغی غیرعادی نانوایی‌ها شک کرد و پس از تحقیق و بررسی مشخص شد همه سهمیه آرد دولتی شهرستان بین نانوایی ها توزیع نمی شود.

پیش از این استاندار گلستان گفته بود به محض آشکار شدن موضوع توزیع آرد خارج از شبکه در رامیان؛ علاوه بر رسیدگی سازمانی و ورود دستگاههای قضایی و نظارتی نسبت به برکناری فرماندار اقدام شد.

هادی حق شناس اظهار داشت: جدای از رسیدگی قضایی؛ پرونده مربوطه فرآیند درون سازمانی خود را نیز طی می کند و مطابق قانون رفتار خواهد شد.

وی بیان داشت: اینکه فرماندار بطور مستقیم و آگاهانه در موضوع دخالت داشته یا در اثر ضعف نظارت و مدیریت وی اقدامات خلاف صورت گرفته است؛ مراجع ذیصلاح رسیدگی خواهند داشت.

شهرستان رامیان در شرق استان گلستان واقع است.

print

پاسخی بگذارید