تاریخ: ۱۰:۰۳ :: ۱۳۹۷/۰۶/۱۷
آمادگی بانک قرض الحسنه مهر برای کمک به بهبود اقتصاد

عیسی امامی، عضو هیأت مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران با توجه به اهمیت جذب منابع و افزایش سهم بانک از بازارهای هدف بر آمادگی بانک قرض الحسنه مهر ایران به منظور کمک به بهبود اقتصاد کشور تأکید کرد.

عیسی امامی عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران در جریان بازدید از شعب استان کردستان و در جمع همکاران بیان داشت: پیشبرد برنامه های ترسیمی و دستیابی به اهداف تعیین شده در هر استان نیازمند شناسایی دقیق ظرفیت های اقتصادی مناطق و شهرستان های گوناگون است.

وی همچنین در سفر به استان کردستان از شعب دهگلان، بیجار، شهدای سنندج و دوایر مختلف ستادی بازدید کرد و از نزدیک با روند اقدامات همکاران آشنا شد.

عضو هیأت مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران در این بازدید ها با اشاره به اهمیت جذب منابع و افزایش سهم بانک از بازارهای هدف اظهارداشت: با جذب بیشتر منابع قرض الحسنه پایدار می توان میزان ارائه خدمات متنوع بانک به مشتریان را ارتقاء داد و توجه همکاران به معرفی طرح «همیاران مهرایران» می تواند فتح بابی برای نیات خیر خیرین جامعه باشد.

امامی افزود: همکاران ما باید بروزترین اطلاعات مالی و بانکی را داشته تا بتوانند به خوبی پاسخگوی نیازمندی ها و سوالات مراجعین باشند، تسلط کارکنان بر اصول مشتری مداری و اخلاق حرفه ای بانکداری یکی از مهمترین محورهای مورد توجه در بانک قرض الحسنه مهر ایران به شمار می آید که باید سرلوحه تمامی امور قرار گیرد.

شایان ذکر است، احسان غلامی معاون اداره سازمان و برنامه ریزی در کنار عدل ستا مدیر شعب استان کردستان در این بازدید ها عیسی امامی را همراهی کردند.

print

پاسخی بگذارید