رئیس روابط عمومی کمیته امداد مازندان خبر داد
گروه: اجتماعی
تاریخ: ۱۶:۴۹ :: ۱۳۹۷/۰۸/۱۴
اجرای طرح دوشنبه های پر مهر با هدف ترویج فرهنگ نیکوکاری

طرح «دوشنبه‌های پرمهر» از اول آبان ماه امسال در چهار هزار مدرسه مازندران با هدف افزایش و گسترش فرهنگ انفاق و صدقه اجرا شد.

به گزارش  اقتصاد شمال به نقل از پایگاه خبری کمیته امداد، مسعود قنبری،رئیس روابط عمومی کمیته امدادمازندران گفت: در مراسمی از مدیردبستان هیات امنایی رضوی شهرستان نکا که در اجرای طرح «دوشنبه های پر مهر »فعالیت چشمگیری داشت با حضور رئیس سازمان دانش آموزی مازندران ،مدیرکل کمیته امداد استان و دیگر مسئولان تجلیل شد.

وی افزود: تبیین و اجرای برنامه‌هایی باهدف آموزش، تقویت روحیه عزت‌نفس و خودباوری، تقویت باورهای دینی و سبک زندگی اسلامی ازجمله فعالیت‌های کمیته امداد برای ارائه خدمات بهتر به مددجویان است.

رئیس روابط عمومی کمیته امداد مازندران ادامه داد: طرح «دوشنبه‌های پرمهر» از اول آبان ماه امسال در چهار هزار مدرسه مازندران با هدف افزایش و گسترش فرهنگ انفاق و صدقه اجرا شد.

قنبری گفت:طرح دوشنبه‌های پرمهر دوشنبه ی هر هفته پس از اجرای مراسم آغازین و زمان ورود دانش آموزان به کلاس درس اجرا می‌شود و دانش آموزان سه هفته اول هرماه مبالغ خود را باهدف کمک به دانش آموزان نیازمند و کمک‌های هفته چهارم هرماه را به‌عنوان «حامی ایتام» پرداخت می‌کنند.

وی افزود: گزارش هزینه کرد کمک هابه مدارس اعلام و کمک های جمع‌آوری‌شده برای رفع مشکلات نیازمندان همان مدرسه با اولویت مددجویان کمیته امداد هزینه می‌شود.

قنبری با تقدیر از همراهی آموزش‌وپرورش و سازمان دانش‌آموزی مازندران با کمیته امداد به‌منظور ارائه خدمات بهتر به نیازمندان افزود: با مشارکت و همدلی همه سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی در خدمت‌رسانی به مددجویان و ترویج فرهنگ انفاق و نیکوکاری اقدامات مطلوبی انجام خواهیم داد.

print

پاسخی بگذارید