فرماندار گلوگاه
تاریخ: ۱۱:۳۷ :: ۱۳۹۸/۰۴/۳۰

فرماندار شهرستان گلوگاه گفت: دستگاه‌ها می توانند برای تغییر و پیشرفت از افکار و ایده‌های جوانان استفاده کنند. ‎

سرویس سیاسی اقتصاد شمال ؛ به گزارش روابط عمومی فرمانداری گلوگاه ،فریدون کلبادی‌نژاد در جلسه اداری در شهرستان گلوگاه اظهار کرد: آمادگی و احساس مسؤولیت، تعهد در انجام کار و حفظ طهارت و پاکدامنی از ویژگی‌های اصلی مدیریت سالم است.

وی افزود: اگر ما به دنبال پیشرفت، توسعه و جهشی در شهرستان هستیم باید مدیران مسلط، جدی و پرتلاش باشیم، مدیریت کردن؛ کارکردن مؤثر را می طلبد همانطور که یک مدیر باید مومن و مورد اعتماد باشد.

فرماندار گلوگاه بیان کرد: چالش ها را دشمنان به ما تحمیل کردند و می خواهند نظام را ناکارآمد جلوه دهند بنابراین ما هستیم که با عملکرد درست خلاف گفته های آن ها را نشان خواهیم داد.

این مسؤول با اشاره به مشکلات دستگاه ها تاکید کرد: هماهنگی بین دستگاه ها را مطالبه گری می کنیم ، مشکل اساسی اختلافات این است که هر دستگاه به تنهایی حرکت می کند، شروع باید همگانی باشد، تک صدایی هیچگاه معجزه نمی کند، می توانیم به یکدیگر راهکار نشان دهیم و از ظرفیت ها و نخبگان کمک بگیریم.

کلبادی‌نژاد یادآور شد: پاسخگویی سریع به مطالبات مردم، کاربردی کردن کمیته ها و جلسات از اهداف مهم ادارات باید باشد، شاید امروز مشکل و مساله زیاد داشته باشیم هر دستگاه مطالبات اصلی خود را می تواند مطرح کند و برای حل آنها از فرمانداری کمک بگیرد.

وی بیان کرد: با شعار هم افزایی، همدلی و همزبانی می‌توانیم پیشرفت کنیم، زمان نشان دادن فهم و اراده است، اگر تغییر در شهرستان مشاهده نکنیم به این معناست که دچار چالش هستیم.

فرماندار گلوگاه گفت: مسائل و مشکلات بین دستگاه‌ها در جلسات مطرح می‌شوند ضمن اینکه حرمت‌ها را حفظ می‌کنیم، یکی دیگر از اهداف جلسات شنیدن مشکلات مردم از زبان مسؤولان است.

print

پاسخی بگذارید