تاریخ: ۲۰:۱۳ :: ۱۳۹۷/۰۳/۱۸
افت ۰.۳ درصدی شاخص بورس از ابتدای امسال

طی ۴۶ روز معاملاتی امسال، شاخص بورس ۲۹۱ واحد افت داشته است.

از ابتدای تاکنون در مدت ۴۶روز معاملاتی، تعداد ۴۴میلیارد و ۷۲میلیون سهم و حق‌تقدم به ارزش ۱۱۸هزار و ۷۲۰میلیارد ریال در ۲ میلیون و ۳۵۲ هزار و ۸۵۷دفعه مورد معامله قرار گرفته است.

همچنین بررسی معاملات بازار سهام به تفکیک بازار نشان می‌دهد در این مدت ۲۶میلیارد و ۸۸۵میلیون سهم به ارزش ۵۲هزار و ۳۸۰میلیارد ریال در یک میلیون و ۱۹هزار و ۱۴۵نوبت در بازار اول؛ ۱۶میلیارد و ۴۴۱میلیون سهم به ارزش ۳۶هزار و ۹۰۰میلیارد ریال در یک میلیون و ۲۹۲هزار و ۳۷۸نوبت در بازار دوم؛ ۲۳میلیون سهم به ارزش ۲۲هزار و ۳۴میلیارد ریال در ۶۲۶۱نوبت در بازار بدهی؛ ۲۰۰هزار سهم به ارزش ۱۱میلیارد ریال در ۳۹۷نوبت در بازار مشتقه و ۷۲۴میلیون واحد از صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش ۷هزار و ۳۹۵میلیارد ریال در ۳۴هزار و ۶۷۶نوبت مورد معامله قرار گرفته است.

این گزارش می افزاید: شاخص کل نیز که معاملات امسال بورس را از ارتفاع ۹۶هزار و ۲۸۹ واحد آغاز کرده است تا کنون به رقم ۹۵هزار و ۹۹۸واحد رسید که حکایت از ثبت افت ۲۹۱واحدی و کاهش ۰.۳درصدی دارد. شاخص بازار اول نیز در این مدت با ۱۰۲۰ واحد رشد و شاخص بازار دوم با ۷۱۶۷واحد کاهش مواجه شده‌اند.

print

پاسخی بگذارید