تاریخ: ۱۱:۰۳ :: ۱۳۹۷/۰۴/۱۰
افت ۳۲ هزار تومانی قیمت سکه/ طرح جدید؛ ۲.۹ میلیون تومان

قیمت انواع سکه امروز در بازار تهران کاهش یافت و هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید ۲ میلیون و ۹۵۳ هزار تومان فروخته شد.

هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید (امامی) امروز یکشنبه دهم تیر ماه ۹۷ در بازار تهران با ۳۲ هزار و ۵۰۰ تومان کاهش قیمت نسبت به روز گذشته با رقم ۲ میلیون و ۹۵۳ هزار تومان به فروش رسید. همچنین هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با ۱۰۱ هزار تومان افت قیمت نسبت به روز گذشته به ارزش ۲ میلیون و ۷۳۴ هزار تومان داد و ستد شد.

از سویی دیگر، امروز در بازار آزاد هر قطعه نیم سکه بهار آزادی با ۴۱ هزار تومان کاهش نسبت به روز گذشته یک میلیون و ۴۲۸ هزار تومان و هر قطعه ربع بهار آزادی نیز با ۴۷ هزار تومان افت به ارزش ۷۴۵ هزار تومان معامله شد. بر اساس این گزارش، هر قطعه سکه گرمی با ۶ هزار تومان کاهش ۴۱۹ هزار تومان معامله شد و هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز با کاهش قیمت ۳ هزار و ۱۰۰ تومانی به ارزش ۲۳۸ هزار و ۸۵۰ تومان رسید.

با این حال، بر اساس اعلام بانک مرکزی هر دلار آمریکا بدون تغییر نسبت به روز گذشته ۴ هزار و ۲۶۱ تومان قیمت خورد. همچنین هر یورو بدون تغییر نسبت به روز گذشته ۴ هزار و ۹۸۰ تومان و هر پوند نیز ۵ هزار و ۶۲۷ تومان ارزش‌گذاری شد.

print
برچسب ها:

پاسخی بگذارید