گروه: فرهنگی
تاریخ: ۱۲:۳۶ :: ۱۳۹۸/۰۷/۰۳

اولین دور گفت‌وگوی فرهنگی ایران و روسیه امروز (سوم مهرماه) با حضور ابوذر ابراهیمی‌ترکمان، رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در مسکو برگزار می‌شود.

به نقل از سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، با توجه به اهمیت روابط فرهنگی در توسعه مناسبات کشورها و ضرورت شناخت علمی و طراحی برنامه‌های سودمند فرهنگی، اولین دور گفت‌وگوی فرهنگی ایران و روسیه روز چهارشنبه (۳ مهرماه) با مشارکت، نهادهای علمی و تحقیقاتی دو کشور، اصحاب فرهنگ هنر و علم و حضور هیأت‌های عالی رتبه با حمایت سفارت جمهوری اسلامی ایران در فدراسیون روسیه برگزار می‌شود.

ابوذر ابراهیمی‌ترکمان، رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی که بنابر دعوت رسمی مقامات روسی راهی روسیه شده است، امروز (سوم مهرماه) در اولین دور گفت‌وگوی فرهنگی ایران و روسیه حضور می‌‎یابد.

در این نشست علاوه بر ابراهیمی‌ترکمان-رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی و رییس شورای عالی ادیان- محمدعلی ربانی- رییس مرکز مطالعات راهبردی و روابط فرهنگی این سازمان-دیگر افراد و اساتید به ارایه مقالات خود خواهند پرداخت.

اولین دور گفت‌وگوی فرهنگی ایران و روسیه با همکاری باغ موزه تولستوی، کتابخانه دولتی روسیه و رایزنی فرهنگی ایران در فدراسیون روسیه برگزار می‌شود.

print

پاسخی بگذارید