تاریخ: ۹:۴۴ :: ۱۳۹۶/۱۰/۰۵

بازار پر رونق فروش تسهیلات بانکی باعث شده کانال های تخصصی با همین نام در شبکه‌های اجتماعی ایجاد شود!

فروش امتیاز وام از گذشته تاکنون در بین دلالان شبکه بانکی رواج داشته و همچنان در جریان است. در بسیاری مواقع تبلیغات فروش امتیاز وام در روزنامه‌ها و جراید کثیرالانتشار مشاهده شده که به نظر می رسد رغبتی برای برچیدن چنین تبلیغاتی دیده نمی شود.

اما بارونق شبکه های اجتماعی دلالان فروش تسهیلات در شبکه بانکی رو به گسترش بوده و بسیاری از آنها با ایجاد کانال های تلگرامی سعی می کنند تعداد مشتریان خود را بالا برده و درآمد بیشتری را کسب کنند.

جالب تر اینکه برخی از این کانال های تلگرامی ادعا می‌کنند که دارای کد اعتماد الکترونیکی شامد هستند و اپلیکیشن آنها نیز با ثبت مجوز از نهادهای نظارتی در حال فعالیت است.

در یکی از آگهی های کانالی تلگرامی که بیش از ۲۵ عزار عضو دارد قیمت فروش وام ۱۰ میلیون تومانی با بازپرداخت ۳ ساله و نرخ ۱۸ درصد به قیمت یک میلیون و ۷۰۰ هزار تومان درج شده است.

همچنین تسهیلات ۲۰ میلیون تومانی قرض الحسنه به نرخ کارمزد ۲ درصد به قیمت ۶ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

تسهیلات ازدواج نیز در این شبکه‌ها خرید و فروش می‌شود و قیمت آن ۳ میلیون تومان می باشد.

به گزارش سایت اخبار بانک، بانک ها و موسسات مالی و اعتباری همواره بر غیر قانونی بودن خرید و فروش امتیاز وام تاکید داشته و سعی می کنند با نصب بنرهای بزرگ در داخل شعب این موضوع را به مشتریان یادآوری کنند. اما باز هم کسانی هستند فریب تبلیغات دروغین دلالان را خورده و مبالغ هنگفتی را برای دریافت تسهیلاتی که می توانند بدون واسطه دریافت کنند پرداخت می‌کنند.

print

برچسب ها:

پاسخی بگذارید