تاریخ: ۱۲:۱۵ :: ۱۳۹۸/۰۲/۲۵

مدیر شبکه تلویزیونی «ایران کالا» جزییات تازه‌ای از برنامه «ایرونی‌جات» را که تا ۲ هفته دیگر روی آنتن می‌رود، تشریح کرد.

سرویس فرهنگی اقتصادشمال ،اردشیر زابلی‌زاده مدیر شبکه تلویزیونی «ایران کالا» درباره برنامه «ایرونی‌جات» که قرار است به زودی از این شبکه پخش شود بیان کرد: این برنامه اکنون در حال تولید است و تا الان حدود ۱۳۵ هزار نفر برای حضور در این برنامه ثبت‌نام کرده‌اند.

وی اضافه کرد: این برنامه کاملاً در راستای سیاست‌گذاری‌های شبکه برای حمایت از تولیدکننده ایرانی و رونق تولید ملی است.

زابلی‌زاده درباره جزییات بیشتر توضیح داد: استودیویی را در یکی از سوله‌های بیرون از سازمان در شهرک غزالی طراحی کرده‌ایم که شرکت‌کنندگان با حضور در این استودیو در مسابقه شرکت می‌کنند و طی یک پروسه کالای ایرانی تبلیغ می‌شود.

مدیر شبکه «ایران کالا» درباره نحوه اجرای مسابقه و حضور شرکت‌کنندگان در آن تصریح کرد: ما سعی می‌کنیم از تجربیات برنامه‌های دیگر تلویزیون استفاده کنیم و برنامه‌ای پخش نکنیم که به اعتراض و یا تعطیلی پروژه‌مان منجر شود. به طور مثال ما سوال نمی‌فروشیم، از طریق اپلیکیشن کار نمی‌کنیم و یا کالای ایرانی به عنوان جایزه اهدا می‌کنیم.

وی درباره مجری برنامه نیز گفت: سام نوری مجری برنامه است و یک نفر دیگر نیز همراه با او برنامه را اجرا می‌کند که احتمالاً یک خانم باشد. همچنین سیدحسین هادیانفر تهیه‌کننده برنامه و رضا مهرانفر کارگردان آن است و حدود دو هفته دیگر پخش آن آغاز می‌شود.

مدیر «ایران کالا» در پایان بیان کرد: خدا را شکر شبکه ایران کالا مخاطب خوبی پیدا کرده است البته ما با مشکلات زیادی از جمله کمبود بودجه مواجه هستیم ولی تولیدکنندگان به تدریج به ما اعتماد پیدا می‌کنند.

print

پاسخی بگذارید