تاریخ: ۸:۰۴ :: ۱۳۹۶/۰۷/۲۳

مدیرعامل بانک سپه از پرداخت ۴۸ هزار و ۲۰۰ فقره تسهیلات قرض الحسنه ازدواج توسط این بانک در یازده هفته و در اجرای طرح ضربتی وام ازدواج خبر داد.

به نقل از بانکر، محمدکاظم چقازردی ضمن اعلام خبر فوق افزود: این میزان تسهیلات در قالب طرح ضربتی وام قرض الحسنه ازدواج از اول مرداد ماه تا پانزدهم مهر ماه سالجاری به زوج های جوان در سراسر کشور پرداخت شده است.
وی ضمن تأکید همراهی و همسویی بانک سپه با سیاست های اقتصادی دولت تصریح کرد: بانک سپه بابت پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج مورد تأکید بانک مرکزی در قالب طرح ضربتی، ۶ هزار میلیارد ریال از منابع داخلی خود را اختصاص داد و اجرای طرح با اولویت ویژه و بسیج کلیه کارکنان بانک در دستور کار قرار گرفت.
رئیس هیأت مدیره بانک سپه اظهار داشت: این بانک بابت پرداخت ۴۸ هزار و ۲۰۰ فقره تسهیلات پرداختی در قالب طرح ضربتی ۵ هزار میلیارد ریال از منابع داخلی را صرف کرده است.
وی ضمن تأکید بر ضرورت حمایت نظام بانکی کشور از ازدواج جوانان به ویژه در مناطق محروم خاطرنشان کرد: از تعداد تسهیلات قرض الحسنه ازدواج پرداخت شده توسط بانک سپه در قالب طرح ضربتی ۱۰ هزار فقره آن در استان های محروم کشور بوده است.
چقازردی تصریح کرد: میانگین مدت زمان تکمیل پرونده تا پرداخت وام در شعب بانک سپه پنج روز بوده و در شعب استان های تهران، خراسان رضوی و خوزستان به ترتیب بیشترین وام ازدواج در قالب طرح ضربتی طی این مدت پرداخت شده است.
وی در پایان با تأکید بر اینکه حضور و داوطلب شدن بانک سپه برای اجرای این طرح از توجه این بانک به مسئولیت اجتماعی خود نشأت می گیرد اظهار داشت: بانک سپه علاوه بر نقش آفرینی در طرح های کلان اقتصادی، تأمین نیازهای خرد مردم شریف کشورمان را نیز مدنظر قرار داده و خواهد داد.

print

پاسخی بگذارید