تاریخ: ۲۱:۱۰ :: ۱۳۹۷/۱۲/۰۴

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید تیمش در دیدار برابر نفت مسجدسلیمان به دنبال پیروزی بود.

سرویس ورزشی اقتصاد شمال،برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پس از تساوی تیمش برابر نفت مسجدسلیمان اظهار کرد: این اولین بار است که پرسپولیس به این شهر می‌آید. انتظار بازی سختی را داشتیم اما زمین امکان بازی زیبا را نداد. بازی خیلی سخت و مشکلی را در پیش داشتیم و برخلاف اینکه می‌خواستیم ببریم، اما به خاطر کسب یک امتیاز باید راضی باشیم.

وی افزرود: برنامه بسیار فشرده و خسته کننده‌ای داریم. در چنین موقتی کسب هر امتیازی خوب است. ما برای حریف آرزوی موفقیت و ثبات در لیگ داریم اما ماه هم به دنبال اهداف خودمان هستیم.

او تصریح کرد: ما در هر بازی برای برد و گل زدن وارد می‌شویم اما گاهی امکانش نیست. حریف هم عملکرد خوبی داشت اما ما به دنبال پیروزی بودیم و بازیکنان هجومی را هم وارد زمین کردیم.

برانکو در پاسخ به این سوال که چرا از بودیمیر در این دیدار استفاده نکرده است، گفت: کیفیت زمین اصلا خوب نبود و جوابگوی بازیکنی همچون بودیمیر نیست. حتی بشار رسن را هم نمی‌خواستم وارد زمین کنم. این بازیکنان تکنیکی هستند و تحرک زیادی دارند.

وی ادامه داد: امروز تسلط و برتری در میانه میدان نداشتیم و در خیلی از تقابل‌ها برتری در اختیار ما نبود. بازیکنان نفت مسجدسلیمان خیلی در این زمینه خوب کار کردند. به غیر از نوراللهی از همه انتظار بیشتری داشتم و هنوز بازیکنانم دنبال به دست آوردن فرم واقعی خود هستند.

برانکو همچنین گفت: به تیم نفت مسجدسلیمان تبریک می‌گویم که هواداران اینچینی دارد. خصوصیت این منطقه این چنین است که از تیمشان حمایت کنند.

برانکو در پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا از گزینه‌های سرمربی‌گری تیم ملی است یا خیر، گفت: من با کسی در اینباره صحبت نکردم و نمی‌دانم به دنبال چه کسی هستند. به همین خاطر تمرکزم روی پرسپولیس است اما فردا چه خواهد شد، در کار ما کسی از آینده خبر ندارد.

او درباره عملکرد کمال کامیابی نیا هم گفت: کامیابی نیا بازیکن جنگنده‌ای است و همانطور که می‌دانید ۵ بازیکن خط دفاعی ما مصدوم هستند و به همین خاطر از کامیابی نیا در خط دفاع استفاده کردم.

ایسنا

print

پاسخی بگذارید