با همکاری سازمان اوقاف و شبکه دو سیما
گروه: اجتماعی / ویژه
تاریخ: ۱۷:۲۷ :: ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
برنامه تلویزیونی «حس مشترک» میزبان واقفان کشور می‌شود

ویژه‌برنامه «حس مشترک» که با مشارکت و همکاری گروه معارف شبکه دو سیما و سازمان اوقاف و امورخیریه در حال تهیه و تولید است، به زودی از شبکه دو سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی اوقاف و امور خیریه مازندران : تهیه‌کننده ویژه‌برنامه «حس مشترک» با بیان اینکه در این برنامه مسائلی همچون سبک زندگی،‌ ساده‌زیستی، کمک به همنوع، زیارت و تاثیرپذیری از اندیشه عاشورا مطرح خواهد شد، گفت: چهره‌های شاخصی همچون بازیگران و ورزشکاران، کادر درمانی و واقفین خیراندیش از سراسر کشور از میهمانان این ویژه‌برنامه خواهند بود.

پویان هدایتی؛ تهیه‌کننده ویژه‌برنامه «حس مشترک» با اشاره به اینکه این ویژه‌برنامه به‌زودی در ایام محرم و صفر روی آنتن شبکه دو سیما می‌رود،  اظهار کرد: در این برنامه که در ۳۰ قسمت تولید می‌شود، مسائلی همچون سبک زندگی،‌ ساده‌زیستی، کمک به همنوع، زیارت، تاثیرپذیری از اندیشه عاشورا و … در گفت‌و‌گو با چهره‌های شاخصی همچون بازیگران و ورزشکاران مطرح خواهد شد.

وی با بیان اینکه مهمانان ویژه‌برنامه «حس مشترک» در این برنامه از تجربه‌های معنوی و ارادتشان به اهل‌بیت (علیهم‌السلام) و امام حسین (ع) نیز سخن می‌گویند، افزود: در کنار چهره‌های شاخص که مهمان برنامه هستند، کادر درمانی و افرادی که به نوعی زندگی‌شان به محرم گره خورده و برای رضای خدا و خدمت به خلق تلاش‌ کرده‌اند، مقابل دوربین این برنامه قرار خواهند گرفت.

 برنامه تلویزیونی «حس مشترک» میزبان واقفان کشور می‌شود

تهیه‌کننده برنامه «حس مشترک» با اشاره به اینکه حس مشترک از پنجشنبه ۱۳ شهریور یا شنبه ۱۵ شهریور از شبکه دو سیما پخش خواهد شد، گفت: تاکنون ۱۵ قسمت از این برنامه تولید شده و قسمت‌های دیگر در دست تولید است.

هدایتی با تاکید بر اینکه اهتمام تیم تولید «حس مشترک» این است که برنامه‌ای نوآورانه روی آنتن بفرستد، تصریح کرد: در این برنامه سعی کرده‌ایم، هم بر دانش مخاطب افزوده شود و هم اینکه حرف‌های تازه‌ای را به مخاطبانمان منتقل کنیم.

وی با بیان اینکه در «حس مشترک» میزبان واقفینی از سراسر کشور خواهیم بود تا در خصوص فرهنگ ارزشمند وقف با آن‌ها گفت‌وگو کنیم، یادآور شد: موضوع وقف در طول تاریخ مورد توجه مردم و دولت‌ها بوده؛ این موضوع گزینه مناسبی است تا در این برهه از زمان با توجه به شرایط اقتصادی روز جامعه با اتحاد و همدلی، مشکلات را پشت سر گذاشته و با تشویق اغنیا به انفاق و وقف به اقشار نیازمند جامعه کمک شود.

گفتنی است، ویژه‌برنامه «حس مشترک» کاری از گروه معارف شبکه دو با مشارکت سازمان اوقاف و امورخیریه است که به‌زودی در ایام محرم و صفر از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

برنامه تلویزیونی «حس مشترک» میزبان واقفان کشور می‌شود
print

پاسخی بگذارید