تاریخ: ۱۷:۵۹ :: ۱۳۹۷/۰۹/۰۹

استاندار گیلان گفت: فناوری اطلاعات و تجارت الکترونیک در معرفی فرصت ها و ظرفیت ها و ایجاد ارتباط بین تولیدکنندگان کالا و خدمات و مصرف کنندگان و تسهیل آن نقشی اساسی دارد.

به گزارش اقتصاد شمال به نقل از استانداری گیلان ؛ مصطفی سالاری  پنجشنبه در حاشیه بازدید از نمایشگاه الکامپ رشت در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه استفاده از ظرفیت فناوری اطلاعات و تجارت الکترونیک در هر سرزمینی از اهمیت خاصی برخوردار است، اظهار داشت: هر منطقه‌ای برای دسترسی بهتر مشتریان به کالا و خدمات باید از این فرصت کمال بهره را ببرد.
وی بخش عمده فعالیت‌های ارائه شده در این نمایشگاه را مرتبط با گیلان عنوان کرد و افزود: خوشبختانه بین تولیدات عرصه فناوری اطلاعات و بازار استان ارتباط خوبی برقرار شده است.
نماینده عالی دولت در گیلان با اشاره به قرارداشتن برخی تولیدات در مرحله آزمایشی گفت: برگزاری این نمایشگاه به توسعه این تولیدات و تجاری سازی از طریق استارت آپ ها کمک شایان توجهی می کند.
سالاری ابراز امیدواری کرد که با حمایت بیشتر از فعالان بخش های تجارت الکترونیک و فناوری های نوین شاهد درخشش روزافزون آنها در ایجاد اشتغال و درآمدزایی باشیم.
دوازدهمین نمایشگاه تخصصی الکترونیک، رایانه و تجارت الکترونیک (الکامپ) شامگاه سه شنبه با هدف عرضه و معرفی آخرین دستاوردهای رایانه ای ، تجارت الکترونیک سیستم های امنیت تصویری و تبادل و توسعه دانش فنی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان گشایش یافت.
این نمایشگاه تا نهم آذرماه جاری دایر است.

print

پاسخی بگذارید