گروه: اقتصادی
تاریخ: ۱۸:۰۳ :: ۱۳۹۹/۰۱/۰۵

سیاوش رضوانی با بیان اینکه فعالیت های بندر امیرآباد در ایام نوروز ادامه دارد ، اظهار داشت : طبق برنامه‌ریزی های انجام شده ، تعداد ۱۰ فروند کشتی شامل غلات و کالای مورد نیاز از بندر امیرآباد وارد کشور خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی بندر امیرآباد، سیاوش رضوانی در این باره افزود: بندر امیرآباد با ثبت رکورد بی سابقه بیش از ۴ میلیون تن کالا در سال ۱۳۹۸ و با هدف پیشرفت و ارائه خدمات بهتر و مطلوب تر در سال جدید فعالیت خود را از روز دوم فروردین ماه آغاز کرد و در حال حاضر ۹ فروند کشتی در پای  اسکله ها مشغول تخلیه و بارگیری بوده و تعداد  ۱۰ فروند کشتی در لنگرگاه مستقر بوده که به محض آمادگی صاحبان کالا و انجام تشریفات گمرکی و اداری پهلودهی می گردند.

مدیر بندر امیرآباد با اشاره  به اینکه تمهیدات لازم از اوایل بهمن ماه جهت مقابله با ویروس کرونا در بندر پیش بینی شده اظهار داشت : خوشبختانه تا کنون مشکل خاصی در این مورد در بندر امیرآباد گزارش نگردیده و فعالیت تخلیه و بارگیری طبق روال عادی در جریان می باشد.

وی در پایان اظهار داشت : عمده کالاهای وارداتی به بندر امیرآباد شامل غلات بوده و کالاهایی همچون سیمان، گچ، مواد ساختمانی، فولاد و … از بندر امیرآباد به مقصد کشورهای CIS ارسال می گردد.

 

print

پاسخی بگذارید