تاریخ: ۱۲:۴۵ :: ۱۳۹۷/۰۶/۲۵

بانک ملی ایران در ادامه سیاست های حمایتی خود از اشتغال و تولید کشور، در پنج ماه ابتدای امسال ۲۳۷ فقره تسهیلات به بنگاه های اقتصادی کوچک و متوسط پرداخت کرد.

به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران  حمایت از بازار کار و کمک به چرخه تولید در بنگاه های اقتصادی از محوری ترین اولویت های این بانک در بخش تسهیلات دهی است و از این رو در پنج ماه ابتدای امسال بالغ بر دو هزار و ۴۹۰ میلیارد ریال تسهیلات به بنگاه های کوچک و متوسط پرداخت شده است.

بانک ملی ایران در مدت مذکور همچنین ۱۹۲ میلیارد و ۳۳۲ میلیون دلار تسهیلات ارزی و ۴۰ هزار و ۱۷۶ میلیارد ریال تسهیلات ریالی در مجموع ۲۱ فقره در حوزه های صنایع انتقال آب، احداث راه آهن، نیروگاه، هتل، گازرسانی به شهرها و روستاها، خرید کشتی و…  مصوب کرده است.

همچنین در راستای اجرای سیاست های دولت مبنی بر ایجاد اشتغال پایدار، یک هزار و ۷۰۶ میلیارد ریال تسهیلات در ۶۰۳ فقره طی پنج ماه نخست سال جاری در حوزه برنامه اشتغال فراگیر (تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۳۹۶ کل کشور) پرداخت کرده است.

بانک ملی ایران طی پنج ماه نخست امسال ۹۳ هزار و ۴۴۲ میلیارد ریال اسناد خزانه اسلامی برای ۶۲ هزار و ۴۸۰ پیمانکار از محل قانون بودجه سال ۱۳۹۶ و ۳۷ هزار و ۳۹۵ میلیارد ریال اسناد برای ۲۱۴ پیمانکار از محل قانون بودجه سال ۱۳۹۷ و در طرح های ملی و استانی واگذار کرده است.

لازم به ذکر است، وزارت امور اقتصادی و دارایی به منظور تسویه بدهی مسجل دولت به پیمانکاران غیردولتی نسبت به واگذاری اسناد خزانه اسلامی اقدام می کند که بخشی از این واگذاری ها از طریق شعب منتخب بانک ملی ایران انجام می شوند.

print

پاسخی بگذارید