تاریخ: ۲۳:۱۰ :: ۱۳۹۸/۰۸/۱۶

در هفته دوم از دور رفت مرحله مقدماتی رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های ایران تیم شهرداری گرگان با نتیجه ۷۸ بر ۴۹ میهمانش نیروی زمینی تهران را شکست داد.

در این دیدار که عصر امروز پنجشنبه در سالن ورزشی امام خمینی (ره) مجموعه ورزشی آزادی گرگان در حضور بیش از چهار هزار تماشاگر با قضاوت صادق قنبری به عنوان سرداور همراه ابراهیم عباس‌زاده و مهرشاد علویان به عنوان داور اول و دوم با نظارت سعید آثم برگزار شد، تیم شهرداری در کوارترهای اول تا چهارم به ترتیب با نتایج ۲۴ بر ۱۳، ۱۷ بر ۱۵، ۲۰ بر ۷ و ۱۷ بر ۱۴ حریف را شکست داد و به دومین پیروزی متوالی خود دست یافت.

مهران شاهین‌ طبع سرمربی شهرداری گرگان در این دیدار یاران خود را با ترکیب اولیه پری پتی، علیار نجفی، نوید رضایی‌فر، امیر صدیقی (کاپیتان) و روزبه ارغوان به میدان فرستاد.

در آن سوی میدان محمدمهدی ایزدپناه سرمربی گرگانی تیم نیروی زمینی تهران با ترکیب اولیه اشکان جعفری، خشایار علی‌اکبری، سیدعلی‌رضا مرتضوی، ستار شیخ و مهران رضایی (کاپیتان) یارانش را به میدان فرستاد.

در این بازی پری پتی بازیکن آمریکایی شهرداری گرگان با کسب ۱۶ امتیاز و تاثیرگذاری ۲۲ بهترین و موثرترین بازیکن میدان لقب گرفت.

همچنین امیرحسین آذری و روزبه ارغوان هر ۲ از تیم گرگان با تاثیرگذاری ۱۶ و کسب امتیاز ۱۰ و ۹ برای تیم خود در کنار محمدحسین ذاکری از تیم نیروی زمینی با تاثیرگذاری ۱۱ و امتیازآوری ۱۸ بهترین بازیکنان تیم خود بودند.

شهرداری گرگان در پایان هفته دوم با کسب ۲ برد و بدون باخت و مجموع چهار امتیاز در رده چهارم جدول رده بندی لیگ ایران قرار گرفت و در هفته سوم روز دوشنبه هفته آینده ۲۰ آبان ماه در مشهد میهمان تیم آویژه صنعت پارسا خواهد بود.

تیم نیروی زمینی هم با ۲ باخت و بدون برد و کسب ۲ امتیاز در رده چهاردهم جدول رده بندی قرار گرفت و در هفته سوم در تهران میزبان تیم پالایش نفت آبادان خواهد بود.

print

پاسخی بگذارید