تاریخ: ۱۱:۵۹ :: ۱۳۹۹/۰۶/۲۶
حدود ۷۱ میلیارد ریال تسهیلات کرونایی در آستانه اشرفیه پرداخت شد

سرپرست فرمانداری شهرستان آستانه اشرفیه از پرداخت ۷۰ میلیارد و ۷۵۴ میلیون ریال تسهیلات مقابله با پیامدهای اقتصادی ناشی از شیوع ویروس کرونا در این شهرستان خبر داد.

حمید رضایی روز چهارشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا ، با اشاره به اینکه پرداخت این تسهیلات از  ابتدای مردادماه امسال آغاز شده افزود: این میزان تسهیلات به بیش از ۵۰۰ نفر از متقاضیان واجد شرایط پرداخت .

وی اظهار داشت:  برای دریافت تسهیلات مقابله با پیامدهای ناشی از کرونا در این شهرستان ،  تعداد یکهزار و ۳۸۳ فقره پرونده با اشتغال یکهزار و ۹۱۲ نفر  در سامانه کارا به ثبت رسیده ، ضمن آنکه تسهیلات دریافتی متقاضیان این منطقه در این طرح ۱۷۸ میلیارد و ۱۵۴ میلیون ریال است.

رضایی ،  کمک به بنگاه های اقتصادی اسیب دیده ناشی از شیوع ویروس کرونا ، حمایت از تولیدکنندگان و بنگاه های اقتصادی و همچنین حفظ اشتغال موجود در شهرستان را از اهداف پرداخت این تسهیلات عنوان و اضافه کرد: جهاد کشاورزی  ، سازمان آموزش فنی و حرفه ای ، بهزیستی ، آموزش و پرورش ، بهداشت و درمان، تعاون ،  کار و رفاه اجتماعی ، راه و شهرسازی ، صنعت ، معدن و تجارت، علوم ، تحقیقات و فناوری ، فرهنگ و ارشاد اسلامی ، وزارت کشور ، میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی ، ورزش و جوانان از جمله دستگاه هایی  هستند که پرونده های متقاضیان دریافت تسهیلات به آنان مربوط  است.

وی با اشاره به اینکه  کلیه پرونده های متقاضیان دریافت تسهیلات این طرح اقتصادی  به بانک های عامل فرستاده شده خاطر نشان کرد :  جذب و پرداخت ۱۰۰ درصدی این تسهیلات در اولویت بانک های عامل قرار دارد .

سرپرست فرمانداری شهرستان آستانه اشرفیه یادآور شد: روند پرداخت این تسهیلات به دیگر متقاضیان همچنان در این شهرستان ادامه دارد و هیچگونه مشکلی در خصوص پرداخت تسهیلات وجود ندارد.

شهرستان آستانه اشرفیه با داشتن دو بخش مرکزی و بندرکیاشهر دارای ۱۰۵ و حدود ۱۰۸ هزار نفر است .

این شهرستان در شرق استان گیلان واقع شده است.

print

پاسخی بگذارید