تاریخ: ۱۲:۰۴ :: ۱۳۹۸/۱۰/۰۴
حضور ۶ پاروزن گیلانی در اردوی تیم ملی قایقرانی جوانان و امید

شش پاروزن گیلانی در مرحله جدید اردوی تیم ملی قایقرانی جوانان و امید کشور حضور یافتند.

روابط عمومی اداره ورزش و جوانان گیلان روز چهارشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هشتمین مرحله اردوی تیم ملی قایقرانی کایاک زیر ۲۳ سال و جوانان کشور با حضور ۱۷ قایقران در تهران برپا شده که از این تعداد، شش قایقران از گیلان هستند.

مرتضی ورزلدوست افزود: با توجه به اعلام فدراسیون قایقرانی و در رده سنی جوانان، ایلیا نادرنژاد، مهرشاد تنهایی و مازیار یگانه از استان گیلان در اردوی تیم ملی قایقرانی کایاک کشور حضور یافتند.

وی ادامه داد: همچنین در رده سنی زیر ۲۳سال نیز، امیر آقامیرزایی، محمدرضا صیاد مومن و علی محمدزاده از استان گیلان در هشتمین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی کایاک در دریاچه آزادی تهران حضور یافتند.

وی اضافه کرد: این شش قایقران شایسته و توانمند گیلانی به همراه سایر دعوت شدگان مراحل آماده سازی خود را تا روز ۲۶ دی ماه ، زیر نظر کادر فنی این تیم در دریاچه آزادی تهران ادامه می دهند.

مدیر روابط عمومی اداره ورزش و جوانان گیلان بیان کرد: قایقرانان گیلانی با درخشش در رقابت های کایاک قهرمانی کشور  در بوشهر  ، به هشتمین مرحله جدید اردوی تیم ملی دعوت  شدند.

ورزلدوست خاطرنشان کرد: تیم ملی قایقرانی کایاک جوانان و زیر ۲۳سال کشورمان برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان و مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۰ آماده می شود که امیدواریم هر شش قایقران گیلانی حاضر در اردو، به عضویت تیم ملی درآمده تا به همراه این تیم در رقابت های مختلف جهانی و آسیایی حضور یابند.

print

پاسخی بگذارید