تاریخ: ۱۳:۱۰ :: ۱۳۹۷/۱۰/۰۸

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران گفت که باد شدید و بارش هایی که از عصر دیروز جمعه وارد استان شد، بیش از 2 میلیارد ریال به شبکه توزیع برق مرکز و شرق استان خسارت وارد کرد.

به گزارش اقتصاد شمال ،قاسم شهابی در این باره افزود: تندباد و بارش های شدید 24 ساعت گذشته منجر به خسارت در شبکه توزیع و قطعی برق در برخی شهرستان ها و مناطق مرکزی مازندران شد.
وی بیشتر خسارت را مربوط به شهرستان های ساری، آمل و همچنین مناطق ساحلی دانست و گفت که در حال حاضر برق تمامی خطوط وصل شده و جریان دارد.
مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران افزود: تندباد دیشب 95 فیدر توزیع برق را از مدار خارج کرد و سبب پارگی سیم های توزیع، معیوب شدن دستگاههای قطع کننده برق و شکستگی تیرها و سوختگی فیوز شده است.
وی گفت که هم اکنون تنها برق یک روستا در فریدونکنار قطع است که علت آن هم سقوط درختی تنومند بر خط توزیع و شکستگی چند تیرک برق است.
تندبادی که شب گذشته مازندران را در نوردید در برخی از مناطق دارای سرعتی حدود 90 کیلومتر در ساعت بود.
بر اساس پیش بینی هواشناسی مازندران، سامانه بارشی که با وزش شدید باد همراه است، نخستین موج سرمایی زمستان است و از روز یکشنبه از استان مازندران خارج می شود.
مازندران دارای دو شرکت توزیع برق به مرکزیت ساری و نوشهر است که به بیش از 2 میلیون مشترک خدمات می دهند.
شرکت توزیع برق مستقر در ساری که با نام شرکت توزیع برق مازندران شناخته می شود 15 شهرستان از آمل تا گلوگاه را پوشش می دهد.

منبع:ایرنا

print

پاسخی بگذارید