تاریخ: ۲۰:۲۷ :: ۱۳۹۷/۰۵/۱۳
خودروهایی با قیمت ۲ تا ۴ میلیارد تومان در بازار +تصاویر

با بالارفتن قیمت دلار قیمت خودروهای داخلی و وارداتی نیز طی چند ماه گذشته به شدت بالا رفت اما در این میان خودروهایی نیز وجود دارند که شاید کمتر کسی فکر کند که باید برای سوار شدن در آنها مبالغی بین ۲ تا حدود ۴ میلیارد تومان را بپردازد.

در این مطلب نگاهی داریم به برخی از این خودروها که مالکان آنها رقم پیشنهادی خود را در سایت های خرید و فروش خودرویی بین ۲ تا حدود ۴ میلیارد تومان اعلام کرده اند.

اولین خودرویی که در این لیست نظرمان را به خود جلب می کند مربوط به بنز S500 مدل ۲۰۱۴ است که  با کارکرد ۱۱ هزار کیلومتر برچسب قیمتی ۳ میلیاردو ۸۰۰ میلیون تومان را بر خود دارد.

خودروهای مرسدس بنز S500 در آگهی های دیگر نیز با توجه به انواع آپشن و کیلومتر در مدل ۲۰۱۴ همگی بین ۲٫۵ تا ۳٫۸ میلیارد تومان قیمت دارند.

1

دومین خودروی گران قیمت که در سایت های خرید و فروش خودرویی قیمت بالایی را پس از مرسدس بنز به خود اختصاص داده است لکسوس شاسی بلند LX است. این خودرو در مدل ۲۰۱۳ با کارکردهای مختلف ۲۸ تا ۶۰ هزار کیلومتری با رقم های ۲ ملیاردو ۵۰۰ تا ۳ میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان در معرض فروش قرار گرفته است.

2

با گشتن در میان آگهی ها به یک خودروی رنجرور ایووک ۲۰۱۷ صفر کیلومتر برخوردیم که رقم پیشنهادی مالک برای آن ۳ میلیارد تومان است.

بی ام و سری ۷ در میان آگهی های ارائه شده در رده چهارم قرار گرفته است .  اگر بخواهید مالک یک دستگاه بی ام و سری ۷ مدل ۲۰۱۷ شوید باید با توجه به آپشن و کار کرد خودرو ۲ میلیارد تا ۲٫۵ میلیارد تومان پرداخت کنید.

3

برند پورشه نیز در این لیست جایگاه مخصوص خود را دارد پورشه ۹۱۱ یکی دیگر از آگهی های میلیاردی خودرو را به خود اختصاص داده است مالک این خودرو  پورشه مدل ۲۰۱۳  را با قیمت ۲٫۵ میلیارد تومان در معرض فروش گذاشته است.

4

مازراتی به عنوان یک خودروی لوکس خاص در رده بعدی قیمتی قرار گرفته است .در گشتی که در میان اگهی های خودرویی داشتیم مازراتی کواتروپورته مدل ۲۰۱۳ با کارکرد حدود ۵ هزار کیلومتر برچسپ قیمتی ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان را بر خود دارد.

5

یکی دیگر از خودروهای لوکس که تعداد محدودی از آن نیز روانه بازار شد لوتوس است . این خودرو در تیپ الیزه با مدل ۲۰۱۶ و با کار کرد ۵ هزار ۵۰۰ کیلومتر  قیمت ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان را بر خود می بیند.

6

با توجه به قیمت های بسیار بالای این خودروها  شاید تعداد کمی از خریداران خودرو  توان پرداخت چنین ارقامی را دارند. خودروهایی که تا پیش از گران شدن نصف و کمتر از نصف قیمت های اعلام شده کنونی ارزش داشتند و حالا قیمت هایی را بر خود می بینند که واقعا عجیب است.

print

پاسخی بگذارید