گروه: آرشیو
تاریخ: ۲۲:۳۲ :: ۱۳۹۸/۰۷/۲۸
دادخواست علیه تلگرام به تعویق افتاد

دادگاهی در ایالات متحده آمریکا، دادخواست علیه تلگرام را به تعویق انداخت، با این حال ممنوعیت راه اندازی ارز مجازی بر سر جای خود محفوظ است.

به گزارش اسپوتنیک، یک دادگاه فدرال در نیویورک، طی حکمی، دادخواست نهاد تنظیم کننده مبادله ارز در آمریکا علیه تلگرام را به ماه فوریه ۲۰۲۰ موکول کرده است.

لازم به ذکر است که، قاضی، کوین کاستل از ممنوعیت موقت تلگرام برای راه اندازی Cryptocurrency Gram و پلاتفورم blockchain TON که نهاد تنظیم کننده ارز به دنبال آن بود، حمایت کرد. جلسه دادگاه در تاریخ ۱۸-۱۹ فوریه ۲۰۲۰ برگزار می شود.

ارائه دادخواست مقامات آمریکا برای تعلیق ارز مجازی تلگرام (ICO)
کمپانی تلگرام  پاول دوروف پیش از این اظهار داشت که موافقت کرده است که عملیات بر روی cryptocurrency Gram و پلاتفورم blockchain TON را تا زمانی که محاکمه در ایالات متحده پایان یابد، به تعویق بیاندازد. در عین حال، تلگرام حکم موقت را غیر ضروری دانست و سعی کرد آن را به چالش بکشد، اما فایده ای نداشت.

پیش از این، کمیسیون اوراق بهادار ایالات متحده، بدلیل فروش ارز مجازی ( ICO) به ارزش ۱٫۷ میلیارد دلار از سوی تلگرام، دادخواستی علیه گروه تلگرام ارائه داده بود، مطابق بیانیه کمیسیون، این شرکت به درستی رمزنگاری ارز مجازی خود را ثبت نکرده و از این طریق قانون اوراق بهادار ایالات متحده را نقض کرده است. این آژانس از دادگاه خواسته است تا تخلف صورت گرفته را بررسی نماید، مجازات هایی را برای گروه تلگرام و شرکت تابعه آن TON Issuer Inc اعمال کرده و وجوهی را که تلگرام از این طریق کسب کرده است به نفع دولت ۀمریکا مصادره کند. در عین حال، تلگرام درباره توصیف محصولات خود به عنوان ” اوراق بهادار” ، اعتراض دارد و قصد دارد از این طریق دادخواست تنظیم شده را در دادگاه رد کند.

print

پاسخی بگذارید