تاریخ: ۱۳:۰۳ :: ۱۳۹۸/۰۶/۲۷

تیم فوتبال داماش گیلان در رقابت های جام حذفی کشور ، در تهران به میهمانی سایپا می رود.

مدیر رسانه ای تیم فوتبال داماش گیلان روز چهارشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مرحله یک شانزدهم نهایی رقابت های فوتبال جام حذفی کشور قرعه کشی شد که بر اساس آن ، تیم داماش باید در تهران به مصاف تیم سایپا تهران برود.

میثم محبوب افزود: سال گذشته و در مرحله نیمه نهایی رقابت های فوتبال جام حذفی کشور، تیم داماش گیلان در رشت پذیرای تیم سایپا بود که در نهایت موفق شد برابر این حریف قدرتمند خود به برتری دست یافته و به دیدار نهایی و فینال جام حذفی صعود کند.

وی بیان کرد: طبق قرعه کشی انجام شده، مرحله یک شانزدهم نهایی رقابت های فوتبال جام حذفی باشگاه های کشور طی روزهای هفتم و هشتم مهر ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

تیم فوتبال داماش گیلان برای رسیدن به مرحله یک شانزدهم نهایی رقابت های فوتبال جام حذفی کشور، در مرحله سوم این رقابت ها در رشت به مصاف تیم مهرگان دره شهر ایلام رفته بود که در نهایت موفق شد با نتیجه چهار بر صفر حرف خود را شکست دهد و به مرحله یک شانزدهم نهایی صعود کند. داماشی ها در رقابت های فصل گذشته جام حذفی کشور درخشش خوبی داشته و با صعود به فینال این رقابت ها و کسب مقام نایب قهرمانی، لقب تیم شگفتی ساز این مسابقات را به خود اختصاص دادند.

print

پاسخی بگذارید