تاریخ: ۰:۴۹ :: ۱۳۹۸/۰۵/۱۶
دور مقدماتی مسابقات رنکینگ کشوری پاکت بیلیارد در گنبدکاووس آغاز شد

مسابقات دور مقدماتی رنکینگ کشوری پاکت بیلیارد ویژه مردان از روز سه شنبه (۱۵ مرداد) با حضور شرکت کنندگانی از استان های مختلف کشور، به میزبانی گنبدکاووس در شرق استان گلستان آغاز شد.

رییس هیات بیلیارد و بولینگ گنبدکاووس  اظهار داشت: در دور مقدماتی مسابقات پاکت بیلیارد به میزبانی گنبدکاووس ۲۶ نفر از استان های مختلف مانند تهران، مازندران، خوزستان، مشهد و گلستان شرکت دارند.

معصومه جواهری با اشاره به اینکه ۱۰ نفر از شرکت کنندگان در این دوره از رقابت ها از شهرستان گنبدکاووس هستند افزود: افراد حاضر در دو گروه ۶ نفره و دو گروه هفت نفره به مدت سه روز تا ۱۷ مرداد روز در محل باشگاه بیلیارد کیوبال این شهرستان با هم رقابت می کنند.

وی ادامه داد: در نهایت چهار نفر به عنوان افراد برتر رقابت‌ها برای شرکت در مسابقات رنکینگ اصلی کشوری انتخاب می شوند.

به گفته وی، مسابقات دور مقدماتی پاکت بیلیارد به صورت منطقه ای در استان های مختلف کشور در حال برگزاری است تا نفرات برتر هر منطقه برای شرکت در رنکینگ اصلی کشوری انتخاب شوند.

به گزارش ایرنا بیلیارد در فضایی سرپوشیده و بر روی میزی مستطیل شکل و به همراه گوی‌هایی که به آنها توپ گفته می‌شود و توسط چوب که با آن به توپ‌های بیلیارد ضربه زده می زنند، انجام می‌شود.
بازی پاکت بیلیارد (ناین بال) با ۹ توپ شماره دار از ۱ تا ۹ و یک توپ سفید بازی میشود و توپ ها باید به ترتیب از کوچکترین شماره به آن ضربه زده شود و بازیکنی که به صورت قانونی توپ ۹ را پاکت کند، برنده است.

print

پاسخی بگذارید