گروه: اجتماعی / ویژه
تاریخ: ۲۳:۲۸ :: ۱۳۹۷/۰۹/۰۸
راز این گاو دو متری

ز لحاظ فنی آن چه می‌بینید یک گاو (به‌ صورت طبیعی) نیست، بلکه یک گوساله پرواری / Steer نر در غرب استرالیاست که نیکرز / knickers نام دارد.

سرویس اجتماعی اقتصاد شمال: از لحاظ فنی آن چه می‌بینید یک گاو (به‌ صورت طبیعی) نیست، بلکه یک گوساله پرواری / Steer نر در غرب استرالیاست که نیکرز / knickers نام دارد.

نیکرز که از نژاد ۲۰۰۰ ساله آلمانی است، ۱.۹۴ سانتی‌متر قد دارد و تنها چند سانت با «بلینو»ی ایتالیاییِ ۲.۰۲ متری، اختلاف دارد.

پرورش گاو ۲ متری در استرالیا

نیکرز از نژاد Holstein Friesian است و بزرگ‌ترین گوساله پرواری در استرالیا محسوب می‌شود که نظر بسیاری را به خود جلب کرده است.

«جف پیرسون» مالک نیکرز در Myalup در پرث می‌گوید بسیار معروف شده و در ۱۰ دقیقه یک‌بار به وی تلفن می‌زنند تا از وضعیت نیکرز مطلع شوند. وی نیکرز را ۴۰۰ دلار خریده است.

پرورش گاو ۲ متری در استرالیا

قابل‌توجه اینکه نیکرز روزی ۴۵ کیلو یونجه، ۶ کیلو غلات و ۱۰۰ گالن آب می‌خورد!

معمولاً گوساله‌های پرواری را تا ۴ سالگی بیشتر نگه نمی‌دارند (به دلیل هزینه سنگینی که دارند و به‌صرفه نیست) و سپس آن‌ها را کشته و از گوشتشان استفاده می‌کنند اما نیکرز ۷ ساله شده و هنوز زنده است.

استرالیا رکوردهایی مانند داشتن بزرگ‌ترین هندوانه، سیب‌زمینی، موز و … را به خود اختصاص داده و حالا نیکرز هم بخشی از آن شده است.

print

پاسخی بگذارید