تاریخ: ۹:۴۱ :: ۱۳۹۹/۰۸/۰۵

سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان گفت: به دلیل نداشتن خوابگاه، بازیکنان این تیم در پارک ها استراحت می کنند.

امید هرندی روز یکشنبه در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بازیکنانی که از شهرستان های مختلف گیلان برای شرکت در تست گیری این باشگاه و حضور در تمرینات به رشت آمده بودند، در پارک های این شهر استراحت می کردند.

وی افزود: هفته گذشته نامه ای را به شهرداری رشت ارسال کردیم تا خوابگاهی را دراختیار باشگاه قرار دهند اما تاکنون هیچ جوابی به ما داده نشده حال آنکه ه سال گذشته خوابگاهی را در اختیار باشگاه داماش گیلان قرار داشده بودند.

وی تصریح کرد: هم اینک همه تیمها در حال آماده سازی خود و گذراندن اردوها و بازی های تدارکاتی هستند اما ما تازه از بازیکنان تست گیری کردیم و هنوز بازیکن جدیدی نیز جذب نکردیم ولی امیدواریم که این مراحل نیز به زودی سپری شود تا بازیکنان موردنظر داماش جذب شوند.

سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان اظهار کرد: به هرحال داماش تنها نماینده شهرستان رشت در لیگ دسته اول کشور است و از همه مسئولان این شهر و مسئولان استان تقاضا داریم که به این تیم کمک کنند تا داماش با آمادگی در رقابت های لیگ دسته اول حضور یابد.

هرندی افزود: مهمترین هدف ما حفظ تیم فوتبال داماش گیلان در رقابت های لیگ دسته اول است تا سال آینده بتوانیم با قدرت بیشتر در رقابت ها حضور یافته و برای کسب سهمیه لیگ برتر تلاش کنیم.

وی با اشاره به اتمام مراحل تست گیری بازیکنان از سوی تیم داماش گفت: در مرحله اول، ۳۶ بازیکن انتخاب شدند که این نفرات به همراه تعدادی دیگر در مرحله دوم و نهایی تست گیری حضور یافتند و در نهایت ۱۵ بازیکن که همه آنها زیر ۲۱ سال هستند، انتخاب و در کنار تیم قرار گرفتند.

سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان بیان کرد: قرار است که طی دو روز آینده با تعدادی از این بازیکنان قرارداد بسته شود تا آنها تیم را در رقابت های لیگ دسته اول همراهی کنند و با سایر نفرات نیز به مرور قرارداد منعقد می شود.

وی به وضعیت بازیکنان قبلی این تیم نیز اشاره و خاطرنشان کرد: تاکنون ۱۷ بازیکن فصل گذشته از داماش جدا  شده اند که این امر کار را برای ما خیلی مشکل و سخت خواهد کرد و نیز سایر بازیکنانی که باقی مانده اند از فردا با آنها قرارداد خواهیم بست.

هرندی  اضافه کرد: تا پایان هفته جاری از سوی مدیریت باشگاه قرار است که چند بازیکن باتجربه که سابقه حضور در رقابت های لیگ دسته اول را دارند، قرارداد ببندیم تا تیم داماش تا حدی از بازیکنان باتجربه نیر برخوردار شود.

وی بیان کرد:  از تماشاگران و طرفداران داماش نیز انتظار داریم صبر و حوصله داشته و همانند گذشته با تمام وجود از تیم خود حمات کنند و انتظارات خود را نیز، با شرایط فعلی تیم در نظر بگیرند.

تیم فوتبال داماش گیلان که فصل گذشته در رقابت های لیگ دسته دوم حضور داشت، با خرید امتیاز باشگاه اروند خرمشهر، در رقابت های لیگ دسته اول حضور یافت که در نهایت با کسب رتبه دوازدهم جدول ۱۸ تیمی این مسابقات، سهمیه خود را در لیگ دسته اول حفظ کرد.

print

پاسخی بگذارید