تاریخ: ۱۶:۵۲ :: ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
سرمربی سپیدرود رشت برکنار شد

علی نظرمحمدی سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت پس از باخت این تیم مقابل داماش گیلان برکنار شد.

در پی چند شکست متوالی سپیدرود رشت در رقابت های لیگ دسته اول کشور و همچنین شکست روز گذشته این تیم در دربی رشت برابر داماش ، باشگاه سپیدرود رشت پایان همکاری خود را با سرمربی این تیم اعلام کرد.

مسئول روابط عمومی باشگاه سپیدرود در این خصوص در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با تصمیم مدیریت باشگاه ، پایان همکاری خود را با علی نظرمحمدی سرمربی این تیم اعلام می کنیم.

رادنی دیدار افزود: البته مدیریت باشگاه از زحمات غیر قابل انکار علی نظرمحمدی در شکل گیری و آماده سازی سپیدرود در فصل جاری تقدیر می کند اما امیدواریم که با این تغییر، به تیم شوک مثبتی وارد شود و سپیدرود بتواند نتایج خوبی را در ادامه رقابت های لیگ دسته اول کسب کند.

وی بیان کرد: همچنین از سوی مدیریت باشگاه سپیدرود رشت به زودی در ارتباط با سرمربی آینده این باشگاه تصمیم گیری و اطلاع رسانی خواهد شد .

تیم های فوتبال داماش و سپیدرود رشت عصر دیروز (جمعه) در هفته سیزدهم رقابت ها فوتبال لیگ دسته اول کشور در دربی رشت در ورزشگاه سردارجنگل به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم داماش با نتیجه دو بر یک سپیدرود را شکست داد.

تیم فوتبال سپیدود رشت که تا پایان هفته سیزدهم رقابت های لیگ دسته اول کشور با ۱۵ امتیاز در مکان دوازدهم جدول ۱۸ تیمی این مسابقات قرار دارد، در سه هفته اخیر برابر تیم های ملوان بندرانزلی ، گل ریحان البرز و داماش متحمل شکست شد.

print

پاسخی بگذارید