تاریخ: ۱۱:۳۴ :: ۱۳۹۹/۰۴/۰۲
سپیدرود رشت  جریمه شد

با حکم جدید کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ، تیم سپیدرود رشت دوباره جریمه شد.

مدیر روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت روز دوشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پس از حکم کمیته انضباطی در خصوص پرداخت ۲۶۵ میلیون تومان از سوی باشگاه سپیدرود رشت به یکی از بازیکنان سابق ، این تیم دوباره ۷۰ میلیون ریال جریمه شد.

رادنی دیدار افزود: در جریان مسابقه روز چهارم اسفند ماه سال گذشته تیم های رایکا و سپیدرود در شهر بابل، تماشاگران میزبان اقدام به توهین و فحاشی به نادر دست نشان و تیم سپیدرود رشت کردند که در نهایت تعجب، کمیته انضباطی باشگاه سپیدرود و سرمربی این تیم را در مجموع به ۷۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

وی اضافه کرد: این اتفاق در حالی به وقوع پیوست که علیرغم اعلام بدون تماشاگر بودن این مسابقه، تماشاگران بابلی از بالای دیوار ورزشگاه هفت تیر و گروهی نیز در جایگاه ویژه شاهد برگزاری این مسابقه بودند و از فاصله نزدیک تیم سپیدرود و سرمربی هم استانی خود را مورد الطاف شدید قرار دادند.

مدیر روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت خاطرنشان کرد: در حکم عجیب کمیته انضباطی تیم فوتبال سپیدرود به جرم سوء رفتار تیمی، به ۴۰ میلیون ریال جریمه نقدی،  و نادر دست نشان نیز به دلیل رفتار غیر ورزشی و اعتراض به داور به ۳۰ میلیون ریال جریمه محکوم شدند و در طرف مقابل تیم میزبان (رایکای بابل) به سبب فحاشی به سرمربی تیم مقابل توسط تماشاگرانش تنها ۳۰ میلیون ریال جریمه شد.

دیدار اظهار کرد: در ادامه این حکم از لیدر تیم رایکای بابل نامبرده شده که به جرم تهدید مقامات رسمی مسابقه مورد شناسایی قرار نگرفته و از مسئولان هیات فوتبال بابل خواسته شده که مشخصات کامل این فرد را ظرف مدت ۲ هفته اعلام کنند و در غیر این صورت تنبیهات لازم شامل حال باشگاه رایکا خواهد بود و این پرونده تا شناسایی این فرد، مفتوح می باشد.

پیش از این نیز ، محمدرضا مهدوی بازیکن پیشین باشگاه سپیدرود رشت بابت دو فصل و نیم حضور در سپیدرود بر علیه باشگاه سابق به کمیته وضعیت فدراسیون شکایت کرده بود و در نهایت این کمیته، رای  ۲۶۵ میلیون تومانی بر علیه سپیدرود صادر کرد.

تیم فوتبال سپیدرود رشت که در رقابت های لیگ دسته اول کشور حضور دارد باید روز پنجم تیرماه در دیدار معوقه برابر تیم فوتبال هوادار تهران (سرخپوشان پاکدشت) قرار گیرد و هفته بیست و هفتم این مسابقات نیز از روز سه شنبه ۱۰ تیر آغاز می شود.

تا پایان هفته بیست و ششم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان با حضور ۱۸ تیم، سپیدورد رشت با انجام ۲۵ بازی و کسب ۲۶ امتیاز در مکان شانزدهم جدول رده بندی قرار دارد.

print

برچسب ها:

پاسخی بگذارید