تاریخ: ۲۰:۰۷ :: ۱۳۹۷/۰۹/۰۴

مدافع پرسپولیس گفت: با توجه به اینکه ما از پنجره نقل و انتقالات محروم بودیم و نتوانستیم بازیکن جذب کنیم بضاعتمان همین است و شرایط خوب نیست.

شجاع خلیل زاده پس از تساوی بدون گل پرسپولیس برابر تراکتورسازی تبریز در ورزشگاه آزادی گفت: مطمئنا کسانی که در ورزشگاه بودند یا از طریق تلویزیون بازی را تماشا کردند شاهد یک دیدار جذاب و پراسترس بودند. هر دو تیم تمام هدفشان پیروزی در این دیدار بود اما لغزندگی زمین تا حدود زیادی از کیفیت کار دو تیم کم کرد و اجازه نداد که بازیکنان عملکرد خوبی در زمین داشته باشند.
وی تاکید کرد: ما شایسته پیروزی بودیم اما متاسفانه سه امتیاز بازی را از دست دادیم و حالا باید خود را آماده دیدار روز پنجشنبه برابر ماشین سازی تبریز کنیم.
شجاع خلیل زاده در خصوص درگیری های زیادی که بین بازیکنان بوجود آمده بود گفت: با توجه به اینکه هر دو تیم نیاز به سه امتیاز داشتند و شرایط حساسی هم داشتنتد کاملا این درگیری ها طبیعی بود و هیچ کس قصد توهین و درگیری هم نداشت.
وی افزود: فوتبال همین است. بازیکنان با هم برخورد می کنند، درگیر می شوند اما این درگیری ها عمدی نیست و کاملا این اتفاق در فوتبال دنیا هم رخ می دهد.
منبع: مهر
print

پاسخی بگذارید