گروه: اجتماعی
تاریخ: ۰:۳۷ :: ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
فال روازنه سه شنبه 20آذر97

امروز شما چگونه خواهد گذشت ؟

سرویس اجتماعی اقتصاد شمال:

فال روز متولدین فروردین

امروز یک همسایه، همکار و یا دوست جدید پیدا خواهید کرد که علاقه ی خاصی نسبت به او پیدا می کنید و امیدوار هستید که روابط خوبی با او برقرار کنید. این شخص بسیار خونگرم به نظر می رسید، علایق مشترک زیادی با شما دارد و خیلی خوب با شما کنار می آید. چنین وضعیتی بیش از اندازه ایده آل به نظر می رسد، اما شما هیجان زده تر از آن هستید که بخواهید به این چیزها فکر کنید. بهتر است زیاد تند نروید و به خودتان فرصت بدهید تا شناخت بیشتری از این شخص پیدا کنید. اگر وسیله ای پیدا کردید که به شما تعلق ندارد حتما آن را به صاحبش بازگردانید و با برداشتن چیزی که به شما تعلق ندارد آبروی خود را به خطر نیندازید.

 

فال روز متولدین اردیبهشت

امروز شما خیلی اجتماعی شده اید و دوست دارید با اطرافیانتان ارتباط برقرار کنید و خیلی زود با هر کسی که سر راهتان قرار بگیرد سر صحبت را باز خواهید کرد. در طی این مکالماتی که دارید خبرهای خوبی به گوشتان خواهند رسید و به احتمال زیاد بخش زیادی از شنیده هایتان هم واقعیت دارند، اما از آنجایی که این خبرها خیلی دست به دست شده اند تا به شما رسیده اند به احتمال زیاد چیزهایی به آنها اضافه و یا کم شده اند و بهتر است این طور فرض کنید که شنیده هایتان تمام واقعیت نیستند. اگر برایتان امکان دارد خودتان در مورد این موضوع تحقیق کرده و به اصل ماجرا پی ببرید تا خیالتان راحت باشد.

 

فال روز متولدین خرداد

شما امروز بسیار مهربان، احساساتی و رمانتیک شده اید. روابط عاطفیتان ذهن شما را به خود مشغول کرده اند. کتاب ها و فیلم های عاشقانه شما را به خود جذب می کنند. اگر نیمه ی دیگرتان را پیدا کرده باشید امروز عشق و توجه زیادی از جانب او دریافت خواهید کرد. اگر هم هنوز مجرد و تنها هستید بهتر است خودتان را از آغاز روز برای توجه زیادی که حتی رهگذرها به شما خواهند داشت آماده کنید، شاید حتی یک نفر به صورتی کاملا غیر منتظره به شما ابراز علاقه کند. بهتر است زیاد هیجان زده نشوید و هر پیشنهادی که به شما می شود را به سرعت قبول نکنید. به خودتان برای شناخت طرف مقابلتان زمان بدهید.

 

فال روز متولدین تیر

امروز شما نسبت به همیشه کمی خلاق تر هستید و به لطف قدرت خیالتان می توانید در انجام کارهای هنری موفقیت زیادی داشته باشید. این استعدادی که ناگهان در خودتان احساس می کنید را نادیده نگیرید و از آن در زمینه ی نویسندگی، نقاشی، شاعری و یا حتی تغییر دکوراسیون منزلتان استفاده کنید. شما امروز خیلی خوب می توانید به افکار و احساسات اطرافیان و به ویژه خانواده تان پی برده و خودتان را با آنها هماهنگ کنید. اگر از این وضعیت استفاده کرده و نشان دهید که نسبت به آنها و نیازهایشان حساس هستید و برای آنها ارزش و اهمیت قائل هستید می توانید روابط خود را با آنها به میزان قابل ملاحظه ای نزدیک تر کنید.

 

 

 فال روز متولدین مرداد

امروز ممکن است با یک نفر از همسایگان، همکاران و یا دیگر اطرافیان که یک آشنایی جزئی با او داشته اید رابطه ای جدی تر و دوستانه تر برقرار کنید. یکی از گروه هایی که شما در آن عضو هستید اهداف بزرگ و قابل ستایشی را دنبال می کند، اما باید در نظر داشته باشید که این اهداف احتمالا زیاد واقع بینانه نیستند. پس پیش از پذیرفتن هر گونه تعهد و مسئولیتی سعی کنید نگاهی واقع بینانه تر به جنبه های مختلف این موضوع داشته باشید. احساس می کنید رابطه عاطفیتان وارد مرحله ای شده است که باید در مورد آن به طور جدی تصمیم گیری کنید، بهتر است در این مورد عجولانه تصمیم نگیرید و به خودتان کمی فرصت بدهید.

 

 

فال روز متولدین شهریور

امروز شما زیاد اجتماعی نیستید و رفتارتان با اطرافیان چندان دوستانه نیست. به احتمال زیاد ترجیح می دهید در خانه بمانید و نه هیچکس را ببینید و نه با کسی حرف بزنید. اگر نیازتان به تنهایی اینقدر شدید است حتما این فرصت را به خودتان بدهید و کمی از اطرافیانتان فاصله بگیرید. با مجور کردن خودتان به برقراری ارتباط با دیگران نه در حق خودتان لطفی خواهید کرد و نه در حق آنها. حتی ممکن است با رفتار سرد و از روی بی حوصلگی باعث دلخوری اطرافیانتان نیز بشوید. از لحاظ جسمانی هم احتمال دارد کمی احساس ضعف و بیماری داشته باشید. به تغذیه تان اهمیت بدهید و تا می توانید ویتامین ث بخورید!

 

 

فال روز متولدین مهر

 

امروز شما به دنبال هیجان می گردید و دوست دارید با آزادی به سراغ ماجراجویی هایتان بروید. احساس می کنید برای انجام هر کاری حاضر هستید، ولی این شور و هیجان شما بدین معنی نیست که هر کاری که دلتان خواست را می توانید انجام دهید. رفتارهای غیر عادی امروزتان ممکن است کسی را به سوی شما جذب کند که در حالت عادی برای شما اصلا فرد جالبی به نظر نخواهد رسید. مواظب باشید که با سرعت و بدون آگاهی کافی خودتان را زیاد درگیر برقراری رابطه با این شخص نکنید. اگر کمی منطقتان را به کار بیندازید و خطرات و امتیازات این وضعیت را با هم مقایسه کنید مطمئن باشید جلوی خودتان را خواهید گرفت و در روزهای آینده به خودتان افتخار خواهید کرد.

 

 

فال روز متولدین آبان

رویاهای فوق العاده ای که در شب گذشته دیده اید امروز قدرت تخیل شما را به کار انداخته اند و ایده های خلاقانه ای که به ذهنتان می رسند هنرمند درونتان را بیدار کرده اند. نسبت به خواب هایی که دیده اید بی تفاوت نباشید زیرا با فکر کردن به آنها چیزهای زیادی در مورد زندگی خود و تمام چیزهایی که محدودتان کرده اند یاد خواهید گرفت. هر آنچه به ذهنتان می رسد را یادداشت کنید تا بعدا بتوانید سر حوصله به نوشته هایتان فکر کنید. شما با شخصی که برایتان بسیار عزیز است درگیری هایی داشته اید و حالا ممکن است با هم قهر باشید. امروز وقت خوبی برای فکر کردن به اینکه کدامتان مقصر هستید نخواهد بود.

 

فال روز متولدین آذر

امروز می توانید با وجود رفتارهای عجیب و غریبتان بدون به وجود آمدن هیچ مشکل خاصی قصر در بروید. انگار انرژی کیهان به شما این اجازه ویژه را داده است که امروز با خیال راحت عجیب و غیر قابل پیش بینی باشید. با این حال اگر احساس کنید که از رفتارتان برداشت های اشتباهی صورت گرفته است ممکن است در نشان دادن عکس العمل زیاده روی کنید و به جای توضیح دادن در مورد رفتار و کارهایتان رفتاری غیر منطقی در اعتراض به وضعیت موجود از خود نشان دهید. خوشبختانه اگر کمی به نتایج رفتارهایتان فکر کنید هیچ مشکل خاصی به وجود نخواهد آمد. امروز برای حرف زدن در هر زمینه ای آماده اید و کافی است موضوعی مطرح شود تا ساعت ها راجع به آن حرف بزنید.

 

 

فال روز متولدین دی

 

اگر این اواخر به فکر تغییر کار و یا حتی زمینه ی کاری خود بوده اید امروز روز شانس شما خواهد بود، زیرا به صورتی کاملا غیرمنتظره فرصتی برای ایجاد این تغییر بزرگ سر راهتان قرار خواهد گرفت. با این حال به نفعتان است که به خاطر داشته باشید هر موقعیتی که بیش از حد خوب به نظر می رسد به احتمال زیاد آنقدرها که فکر می کنید هم خوب نخواهد بود! پیش از هر اقدامی تمام جوانب را به دقت در نظر بگیرید و واقعیت ها و اطلاعات مورد نظرتان را جمع آوری کنید و زیاد هیجان زده نشوید. دیدار با شخصی که دوست دارید به آن خوبی که انتظار دارید پیش نخواهد رفت، اما زیاد خودتان را به خاطر این موضوع ناراحت نکنید!

 

 

فال روز متولدین بهمن

شاید به فکر سفر به سرزمینی دوردست باشید، اما به احتمال زیاد رفتن به این سفر به این زودی ها برایتان میسر نخواهد شد. با این حال، اگر فکر کردن به این سفر می تواند باعث خوشحالی شما شود خودتان را از این لذت محروم نکنید، طوری برنامه ریزی کنید که انگار همین فردا راهی سفر هستید. شما شخصی بسیار کنجکاو هستید و کسب دانش و اطلاعات جدید برایتان ارزش و اهمیت زیادی دارد. امروز از طرف یکی از دوستان و یا شخصی که دوست دارید اطلاعات جدیدی در اختیارتان قرار خواهد گرفت که کنجکاوی شما را برمی انگیزد و به فکر جمع آوری اطلاعات بیشتر در ارتباط با این موضوع خواهد انداخت.

 

 

فال روز متولدین اسفند

امروز یکی از آن روزهای نادر است که برایتان مهم نیست از لاک دفاعی خود خارج شوید و امنیت خود را به خطر بیندازید. احساس امنیت و تعادل می کنید و می توانید با خیال راحت از قلعه ای که خودتان را در آن محصور کرده اید خارج شده و نفس تازه ای بکشید. اگر همیشه نیازهای خود را سرکوب می کنید اکنون فرصت خوبی است برای این که آنها را بیان کرده و زمینه لازم برای برآورده شدن آنها را فراهم کنید. این کار شما شاید در ابتدا دیگران را شگفت زده کند و باعث شود از تحولی که در وجودتان ایجاد شده متعجب شوند، ولی در نهایت آنها از این وضعیت جدید شما با آغوش باز استقبال خواهند کرد.

print

پاسخی بگذارید