گروه: اجتماعی
تاریخ: ۳:۰۶ :: ۱۳۹۷/۰۹/۰۹
فال روزانه جمعه ۹ آذر ۱۳۹۷

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است دوست عزیزی که ۹ آذر به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما شخصی با صداقت، حساس، خلاق و دارای قدرت تخیلی قوی هستید.

سرویس اجتماعی اقتصاد گستر شمال :شما به طور ذاتی علاقمند به کمک کردن به دیگران هستید و آماده اید تا چه از لحاظ مادی و چه معنوی هر کسی که نیاز به کمک داشته باشد را مورد حمایت خود قرار دهید. با این همه شما بسیار خجالتی و درونگرا هستید و این اصلا برای پیشرفتتان خوب نیست. امسال از لحاظ سلامتی با هیچ مشکل خاصی مواجه نخواهید بود و بزرگ ترین دردی که ممکن است تجربه کنید دندان درد خواهد بود، اما سلامتی والدینتان ممکن است نگرانی هایی را برای شما ایجاد کند. امسال سرمایه گذاری های درستی انجام خواهید داد و شم تجاریتان خیلی خوب کار می کند و سود زیادی را به دست خواهید آورد. اگر برای گسترش کسب و کار خود به خارج از کشور سفر کنید احتمال موفقیت شما و بستن قراردادهای پرسود بسیار زیاد است. از شراکت و معامله با دوستان و اعضای خانواده جدا خودداری کنید زیرا این کار ریسک ضرر و خراب شدن روابطتان را به همراه خواهد داشت. امسال از نظر حرفه ای فرصت های جدیدی را در اختیار شما قرار خواهد داد و شانس زیادی برای پیشرفت و ترفیع رتبه خواهید داشت. چنانچه قصد ازدواج دارید سال خوبی پیش رو خواهید داشت و موردهای خوبی به شما پیشنهاد خواهد شد. اسفند، خرداد، مرداد و آبان بهترین ماه های سال خواهند بود.

فال روزانه ۰۹/ ۰۹/ ۱۳۹۷

امروز شما باید توجه بیشتری به آنچه می خورید داشته باشید، زیرا این مسئله با سلامتیتان در ارتباط مستقیم است. قرار نیست چیزی نخورید تا لاغر شوید، فقط باید مواظب باشید چیزهایی را که برایتان ضرر دارند از رژیم غذایی خود حذف کنید. البته شما خیلی راحت می توانید از مهارت های تحلیلی خود استفاده کرده و خواسته ها یا اشتباهات خود را جبران کنید، اما بهتر است کمی احتیاط کنید و حداقل خودتان را گول نزنید. امروز جذابیتی فوق العاده دارید و همین موضوع گرمای خاصی به رابطه عاطفی شما خواهد بخشید. اما اگر طرف مقابلتان بخواهد با شما مثل دارایی های خودش رفتار کند اصلا خوشتان نخواهد آمد.

فال روزانه ۰۹/ ۰۹/ ۱۳۹۷

امروز به یکباره مسئولیت های زیادی به عهده ی شما گذاشته می شوند و مجبور به مدیریت اوضاع خواهید بود، شاید در ابتدای کار کمی دستپاچه شوید و ندانید چکار باید بکنید، اما خیلی زود به این نتیجه خواهید رسید که انگار اصلا برای این کارها زاده شده اید. شما به خوبی همه ی هماهنگی های لازم را انجام خواهید داد و مسئولیت هر کسی را مشخص می کنید. این کار احساس قدرت خوشایندی به شما خواهد بخشید. احساساتی که برای مدت ها مخفی کرده بودید امروز ناگهان سربرخواهند آورد و راهی برای بروز خواهند یافت، اما این حس آزادی زیاد طول نخواهد کشید. بهتر است مواظب باشید این حس آزادی شما را به بی مسئولیتی در مورد رابطه عاطفیتان سوق ندهد.

فال روزانه ۰۹/ ۰۹/ ۱۳۹۷

رفتارتان در حال حاضر به شما اجازه خواهد داد که به زندگی خودتان بهبود ببخشید. شما یاد گرفته اید که نسبت به ظاهر و اندام خود حساسیت بیش از اندازه نشان ندهید و خودتان را همین طور که هستید بپذیرید و از زندگیتان لذت بیشتری ببرید. امروز حتی اگر واقعا قصد بدی نداشته باشید هم زبان تند و تیزتان می تواند همچون شمشیری برنده دیگران را زخمی کرده و حتی از پا در آورد، پس کلمه هایتان را با دقت بیشتری انتخاب کنید. نگاهی عمیق و جدی به روابط اجتماعی خود بیندازید تا ببینید کدام یک از رابطه هایتان را می توانید بهبود ببخشید و کدام یک از آنها دیگر با نیازهای شما همخوانی ندارند.

فال روزانه ۰۹/ ۰۹/ ۱۳۹۷

امروز ذهن شما از توانایی فوق العاده ای برخوردار است و از پس هر چالشی که سر راهش قرار بگیرد به خوبی برخواهد آمد، به همین دلیل هم امروز فرصت بسیار خوبی برای مطالعه، تحقیقات و بحث در مورد موضوعات پیچیده می تواند باشد. آنچه امروز برای شما دشوار خواهد بود رویارویی با احساستان و تصمیم گیری در مورد مسائل عاطفی است. شما نیاز بسیار شدیدی به اینکه مورد توجه قرار بگیرید در خود احساس می کنید و می خواهید که دوست داشته شوید. شاید با دیگران زیاد راحت نباشید، اما این نیاز خود را با عشقتان در میان بگذارید. او بهتر از هر کس دیگری می تواند به شما کمک کند تا از این وضعیت رها شوید.

فال روزانه ۰۹/ ۰۹/ ۱۳۹۷

امروز شما احساساتی عمیق، خوشایند و مثبت دارید، پس از اشتراک گذاشتن این احساسات خود با دیگران خودداری نکنید. سعی کنید همه چیز را ساده و سر راست نگه دارید و اوضاع را با سخت گیری های بیهوده برای خودتان و دیگران دشوار نکنید. فکر و عملتان را هم جهت کنید و به خاطر هیچ چیز و هیچ کس هم این روش خود را تغییر ندهید. اگر سخت گیری های بیش از حد را کنار بگذارید و به حرف دلتان گوش داده و فقط روی آنچه اهمیت دارد تمرکز کنید خواهید دید که همه چیز به خوبی پیش خواهد رفت. از افرادی که با تمام وجود می خواهند شما را از عملی کردن نقشه هایتان منصرف کنند فاصله بگیرید!

فال روزانه ۰۹/ ۰۹/ ۱۳۹۷

امروز شما بین قلب و مغز خود بر سر یک دو راهی قرار گرفته اید و نمی دانید کدام راه را باید در پیش بگیرید. مواظب باشید از این شرایط برای خود یک چالش عصبی کننده به وجود نیاورید. تنها چیزی که اهمیت دارد این است که شما امروز به خودتان فشار نیاورید و آرامشتان را حفظ کنید. کارهایتان را یک به یک و قدم به قدم پیش ببرید و خودتان را همزمان درگیر دو کار مختلف نکنید. اگر تعداد کارهایی که باید انجام دهید زیاد شود دچار استرس خواهید شد و شاید واکنشی نشان دهید که همه چیز را به هم بریزد. بعدازظهر با یک تماس تلفنی به یک دورهمی دعوت خواهید شد، حتما این دعوت را قبول کنید!

فال روزانه ۰۹/ ۰۹/ ۱۳۹۷

امروز نیروهایی که کنترل آنها از دست شما خارج است شما را به حرکت وا خواهند داشت و این اجازه را به شما نخواهند داد که آنطوری که خودتان دلتان می خواهد از روز تعطیلتان لذت ببرید. متأسفانه هر چقدر که مقاومت بیشتری از خودتان نشان دهید فشار بیشتری را احساس خواهید کرد. این فشار چه از طرف یک شخص و چه در اثر شرایطی خاص به شما تحمیل شود به نفعتان است با آن مبارزه نکنید و چند نفس عمیق کشیده و آرامش خودتان را حفظ کنید. سپس سر حوصله به این فکر کنید که چطور می شود بدون خشم و حالت تدافعی به این شرایط غلبه کرده و از آن نجات پیدا کرد.

فال روزانه ۰۹/ ۰۹/ ۱۳۹۷

امروز با خیال راحت هر چه دلتان می خواهد را به زبان بیارید! بالاخره نوبت شما رسیده است تا از حق خودتان دفاع کنید و حرف هایی که در دلتان انبار شده اند را به زبان بیاورید. اجازه ندهید دیگران شما را به زور در همان جهتی که خودشان دلشان می خواهد هدایت کنند و یا به انجام کارهایی مجبورتان کنند که دوست ندارید. کلید رهایی از این وضعیت این است که ذهن خود را به کار گرفته و افکار و ایده های نابی که دارید با اعتماد به نفسی بالا به زبان بیاورید. شاید بقیه انتظار چنین رفتاری را از جانب شما نداشته باشند و حرف ها و کارهایتان تنش هایی را به وجود بیاورند، اما اجازه ندهید که واکنش های آنها شما را وادار به تسلیم کند!

فال روزانه ۰۹/ ۰۹/ ۱۳۹۷

امروز برای شما روز نسبتا خوبی خواهد بود. شما اعتماد به نفس بالایی را در اختیار دارید که به شما کمک خواهد کرد تا پروژه هایی که در دست دارید و کارهایی که باید انجام دهید را به خوبی پیش ببرید. شاید تنها بخش امروز که برای شما دشوار به نظر خواهد رسید یک نوع چالش ذهنی باشد و نتوانید از یک موضوع خاص سر در بیاورید. خودتان را با فکر کردن بیش از حد به این موضوع آزار ندهید و اگر می بینید درک چیزی برایتان دشوار است بیخیال آن شوید. کمی دست نگه دارید و بعدا یا شاید حتی یک روز دیگر، سر حوصله به آن بپردازید. امروز را به استراحت و تفریح اختصاص دهید و باتری هایتان را شارژ کنید.

فال روزانه ۰۹/ ۰۹/ ۱۳۹۷

امروز شما برخلاف همیشه به راحتی احساسات واقعی خود را نشان می دهید. شما همیشه از وجود این احساسات آگاه هستید و می دانید که در اعماقتان به صورت بیان نشده باقی مانده و آتش این احساسات از درون شما را می سوزاند، اما احساس می کنید که بروز احساساتتان نشانه ی ضعف شما خواهد بود. امروز شما به همه ثابت خواهید کرد که قلبتان از سنگ ساخته نشده است و خودتان را برای بروز احساستان آزاد خواهید داشت. مخفی کاری های طرف مقابلتان می تواند باعث بی اعتمادی شما نسبت به او شود و شک و تردیدهایی در وجود شما ایجاد کند، اما شاید او دارد فقط راز یک نفر دیگر را مخفی می کند.

فال روزانه ۰۹/ ۰۹/ ۱۳۹۷

شما طی هفته های آینده بسیار احساساتی و رمانتیک خواهید بود، انرژیتان در سطح بسیار بالایی قرار دارد و می توانید از این فرصت برای حرارت بخشیدن به روابط زناشویی خود استفاده کنید. اگر هنوز مجرد هستید مواظب باشید بیش از اندازه احساساتی نشوید و خودتان را گرفتار موقعیت هایی نکنید که رهایی از آن برایتان دشوار باشد. اجازه ندهید احساسات خودتان و یا یک نفر دیگر کنترل زندگی شخصی شما را از دستتان خارج کند. فشار برای ایجاد تغییرات به ویژه در دنیای شخصیتان دارد روز به روز بیشتر می شود. خوشبختانه اگر در تفکر خود انعطاف پذیر باشید خواهید توانست حتی در بحرانی ترین شرایط نیز آرامش درونی خود را حفظ کنید.

فال روزانه ۰۹/ ۰۹/ ۱۳۹۷

شما احساساتی بسیار قوی دارید و امروز با انرژی بسیار زیادی سعی در بیان آزادانه ی احساسات خود دارید. رفتارهایی که از خودتان نشان می دهید باعث می شوند اطرافیانتان تعجب کنند، اما شما می توانید آنها را به راحتی از اصالت و واقعیت احساساتتان مطمئن کنید. مواظب باشید در این زمینه زیاده روی نکنید و این انرژی خود را تحت کنترل نگه دارید، چون ممکن است به راحتی خودتان را در وضعیتی گیر بیندازید که از آن پشیمان خواهید شد. شما همیشه سعی می کنید که با احساسات خود به طور منطقی برخورد کنید، ولی امروز به احتمال زیاد این قضیه برعکس خواهد بود و افکارتان با احساساتتان ارتباطی تنگاتنگ داشته و به طور جدی تحت تاثیر آنها قرار دارند.



print

پاسخی بگذارید