گروه: اجتماعی
تاریخ: ۱:۱۸ :: ۱۳۹۷/۰۸/۲۱
فال روزانه دوشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۷

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است دوست عزیزی که ۲۱ آبان به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما شخصی ساده زیست، با صداقت، آماده ی کمک به دیگران، عاشق صلح و آرامش و بسیار مهربان هستید.

سرویس اجتماعی اقتصاد شمال :همه شما را به خاطر آرامشی که بر اخلاق و رفتارتان حاکم است دوست دارند، با این حال گاهی این طور به نظر می رسد که سرد و بی میل به برقراری ارتباط با دیگران هستید، در حالی که به هیچ وجه چنین اخلاقی ندارید. امسال از لحاظ سلامتی با هیچ مشکل خاصی روبرو نخواهید شد و در صورت رعایت اصول بهداشتی حتی سرما هم نخواهید خورد. فقط سلامتی والدین و یا اعضای خانواده ممکن است نگرانی هایی را برای شما ایجاد کند. امسال دوستی های جدید را آغاز خواهید کرد که می توانند برای شما از لحاظ اقتصادی بسیار مفید باشند و زمینه ساز شراکت های کاری سودآوری شوند. سرمایه گذاری های قبلیتان امسال به مرحله ی سودآوری خواهند رسید و از ثمره ی آنچه کاشته اید لذت خواهید برد. پول های غیر منتظره ی زیادی به دستتان خواهند رسید که به پیشرفت و ثبات وضع مالیتان کمک خواهند کرد. شما ایده های جدید فوق العاده ای دارید که اگر آنها را در کار و حرفه ی خود به درستی به کار بگیرید می توانید بسیار موفق باشید. شما شخصی ایده آل گرا و برتری طلب هستید و این ویژگی باعث می شود گاهی دچار حسادت و خودخواهی شوید. روابط عاطفی شما مسال پستی و بلندی های چندانی را تجربه نخواهند کرد. آذر، اردیبهشت و تیر ماه بهترین ماه های سال خواهند بود.

فال روزانه ۲۱/ ۰۸/ ۱۳۹۷

امروز در هر زمینه ای از زندگیتان موفق خواهید بود و هر چیزی را که مانع راهتان به سمت موفقیت می شود از میان بر خواهید داشت. زمان آن رسیده که کنترل کامل کارها را به دست بگیرید و با جدیت به انجام دادن آنها بپردازید. در یکی از قسمت های زندگیتان به مشکل بر خورده اید و نمی دانید چگونه باید با آن کنار بیایید. به احتمال زیاد این مشکل عاطفی است و زمان زیادی است شما را درگیر خود کرده است. رفتار لجوجانه شما برطرف کردن این مشکل را برایتان تا حد زیادی سخت و دشوار کرده است. سعی کنید یک دندگی و لجاجت را ترک کنید تا راحت تر با مسائلی که برایتان پیش می آید کار بیایید.

فال روزانه ۲۱/ ۰۸/ ۱۳۹۷

با کسانی که دوستشان دارید وقت بگذرانید و شادی کنید. از چیزهایی که شما را مضطرب می کنند فاصله بگیرید و با آرامش به انجام دادن کارهایی که شما را خوشحال می کنند بپردازید. به اتفاقات احتمالی که ممکن است در نتیجه تفریح کردن رخ دهند فکر نکنید و با آرامش خاطر به تفریح بپردازید. تمرکزتان را بر روی شادی و نشاطی که از این خوش گذرانی عایدتان می شود بگذارید. شما توانایی خارق العاده ای در ایجاد کردن یک پیوند عاطفی قوی بین خودتان و شریک عاطفیتان دارید. هیچ دلیلی برای احساس نا امنی یا خطر وجود ندارد پس با اعتماد به نفس بالا عمل کنید و اجازه ندهید چیزی شما را نگران کند.

فال روزانه ۲۱/ ۰۸/ ۱۳۹۷

شما جواهری پنهان هستید. نسبت به کسانی که این را در شما می یابند بسیار مهربان هستید و در جایی که لازم باشد خود را فدای آنها خواهید کرد. دلیلی برای ترسیدن و پنهان شدن وجود ندارد. جلوه و نمای روحانی خود را به هر آنچه اطرافتان می باشد القا کنید تا آنها نیز مانند شما با ارزش شوند. آرامش و جذابیت شما مانند یک گوهر می درخشد و خود را نمایان می کند و شما روح خدایی خود را به هر چیزی القا می کنید. هر کس که امشب را با شما سپری کند و همراهتان باشد بسیار خوش شانس است. ارزش خود را بدانید و مطمئن شوید که این شخص ارزش با شما بودن را دارد.

فال روزانه ۲۱/ ۰۸/ ۱۳۹۷

امروز احساس می کنید که روابط عاطفی عمیقی که با دوستان نزدیک و عزیزانتان دارید شما را همچون دامی در خود گرفتار کرده و هیچ راه فراری برایتان باقی نگذاشته اند. شاید بیان احساساتتان برای شما کار بسیار دشواری باشد. شما احساس می کنید که دیگران دارند شما را مورد آزمایش قرار می دهند و یا به خاطر کارهایی که کرده اید قضاوت می کنند. اجازه ندهید این افکار بیهوده سد راهتان شده و نگذارند از یک روز خوب لذت ببرید. احساسات خود را بدون هیچ ترسی از اینکه واکنش دیگران چه خواهد بود بیان کنید. یک خبر خوب از عشق زندگیتان همان اتفاق خوبی خواهد بود که امروزتان را خواهد ساخت.

فال روزانه ۲۱/ ۰۸/ ۱۳۹۷

امروز شما همچون الماسی بی نظیر می درخشید. انرژی فوق العاده ای در امروز شما نهفته است که آن را به یک روز تکرار نشدنی تبدیل می کند. احساس ماجراجویی و هیجان طلبی شما در اوج خود قرار دارد و احتمال اینکه چیزی بتواند سد راهتان شود بسیار کم به نظر می رسد. همه چیز دارد خیلی خوب و بی دردسر پیش می رود مگر یک چیز، یعنی روابط عاطفی! شما احساس می کنید این جنبه از زندگیتان با آنچه شما انتظار داشته اید فاصله ی زیادی گرفته است و این موضوع اصلا برایتان خوشایند نیست، اما فعلا نباید هیچ تصمیم گیری عجولانه ای در این مورد بکنید. صبر و حوصله کلید موفقیت شما خواهد بود.

فال روزانه ۲۱/ ۰۸/ ۱۳۹۷

امروز احساس می کنید نسبت به یکی از دوستان بسیار صمیمی و یا عشق زندگیتان درک و شناخت بالاتری پیدا کرده اید. رابطه ی عاشقانه ی شما حالتی بسیار رمانتیک پیدا کرده است و شما آماده اید تا بیخیال هرچیز دیگری شده و تمام وقت و انرژی خود را صرف عشقتان کنید. اشکالی ندارد اگر برای یک روز هم که شده تمام کارهایی که همیشه کاملا جدی می گرفته اید را رها کنید تا برای عشقتان وقت بگذارید و یا اگر مجرد هستید وقتتان را به تفریح و شرکت در فعالیت های اجتماعی اختصاص دهید. این کار شور و نشاط ویژه ای به شما خواهد بخشید و باتری هایتان را برای روزهای باقی مانده تا آخر هفته شارژ خواهد کرد.

فال روزانه ۲۱/ ۰۸/ ۱۳۹۷

اغلب اوقات اینکه شخصی محکم و با اراده باشید و به راحتی از نظرات و عقاید خود صرف نظر نکنید به نفع شما تمام خواهد شد، اما گاهی داشتن چنین نگرشی و تعصب کورکورانه نسبت به نظرات و عقایدی که دارید به جای اینکه آنهایی را که دوست دارید به شما نزدیک کند باعث دورتر شدن آنها از شما خواهد شد. در حال حاضر یک احساس لجبازی در رابطه ی عاطفی شما به وجود آمده است که با حساسیت بالایی از جابن هر دو طف همراه است و روبرو شدن با این احساس کار دشواری به نظر می رسد. مشکل کار اینجاست که شما نگاهی منطقی به مسائل دارید، اما طرف مقابلتان کاملا احساسی برخورد می کند!

فال روزانه ۲۱/ ۰۸/ ۱۳۹۷

امروز به هیچکس اجازه ندهید مسیری را که باید در پیش بگیرید به شما دیکته کند و تنها خودتان برای خودتان و زندگیتان تصمیم بگیرید. شما خیلی خوب می دانید چه می خواهید، پس وقتی چیزی برایتان اهمیت دارد برای راضی نگه داشتن دیگران و یا فرار از قضاوت های آنها به دروغ اهمیت آن را انکار نکنید. امشب برای شما یک شب بسیار رمانتیک خواهد بود و اگر متأهل باشید ساعات فوق العاده ای را در کنار عشقتان خواهید گذراند. اگر هم مجرد هستید خودتان را برای ورود عشق به زندگیتان آماده کنید و از ابتدای روز تا می توانید به ظاهر و لباس هایتان رسیدگی کنید و در بهترین حالت ممکن خود قرار داشته باشید.

فال روزانه ۲۱/ ۰۸/ ۱۳۹۷

به نظر می رسد که در مسیر روابط عاطفی سرعت پیشرفت شما بی آنکه هیچ مانع خاصی در کار باشد به میزان قابل توجهی کاهش پیدا کرده است. شما باید متوجه باشید که این لزوما چیز بدی نیست و نباید اجازه بدهید که این شرایط روزتان را خراب کند. خوشبختانه تمام چیزهای دیگر زندگیتان دارند خیلی خوب و طبق انتظاراتی که دارید پیش می روند، پس خودتان را زیاد درگیر شرایط فعلی روابط عاطفی خود نکنید. در واقع این وقفه ی کوتاه می تواند به نفع هر دو طرف تمام شود. چرا عجله می کنید؟ برای این که رابطه تان بهتر شود باید به آن به اندازه ی کافی وقت بدهید و حوصله داشته باشید.

فال روزانه ۲۱/ ۰۸/ ۱۳۹۷

امروز شرایط کیهانی نشان می دهد که عشق و روابط عاطفی باب میل شما پیش خواهند رفت و اوضاع به کامتان خواهد بود و به خواسته هایتان دست خواهید یافت. عشقتان را در دریای احساسات خود غرق کنید و برای ابراز احساساتتان هیچ حد و مرزی قائل نشوید و مطمئن باشید که طرف مقابلتان از شنیدن سخنان شیرین و دیدن کارهای از روی عشق و علاقه ی شما سیر نخواهد شد. با این همه مواظب باشید کاری نکنید که طرف مقابلتان احساس کند خودش مرکز دنیاست و شما هیچ اهمیتی ندارید. همیشه یادتان باشد که در هیچ شرایطی کاری نکنید که ارزش و اهمیت خودتان زیر سؤال برود.

فال روزانه ۲۱/ ۰۸/ ۱۳۹۷

امروز جنبه ی احساساتی وجود شما خودش را نشان داده و بسیار رمانتیک شده اید. شما انرژی فوق العاده ای را برای پرداختن به احساسات عاشقانه تان در خود احساس می کنید و از اینکه احساس خود را به شخصی که دوست دارید نشان دهید رضایت کامل دارید. امروز فرصت بسیار خوبی است برای این که در مورد نیازها و خواسته هایتان با طرف مقابل خود صحبت کنید. در رابطه با انجام کارهای روزمره تان امروز باید صبر و حوصله ی بیشتری از خود نشان دهید زیرا هر چقدر که بیشتر عجله کنید کارهایتان بیشتر گره خواهند خورد و کندتر پیش خواهند رفت. داشتن دقت کافی شاید سرعتتان را زیاد بالا نبرد، اما احتمال خطا را تقریبا به صفر خواهد رساند.

فال روزانه ۲۱/ ۰۸/ ۱۳۹۷

از حفاظی که به دور خود ساخته اید خارج شوید و به جنبه ی حساس وجودتان اجازه بدهید خودش را نشان دهد. با وجود اینکه وقتی پای عشق و روابط عاطفی به میان می آید شما احساس آسیب پذیری و عدم امنیت می کنید، نباید اجازه بدهید که این موضوع مانع شما شود و چشمتان را به روی احساسات خود ببندید. شاید فکر کنید که بقیه هیچ مشکلی با احساسات خود ندارند و به هیچ وجه احساس خطر و آسیب پذیری نمی کنند، اما این تفکری غلط است و می توان گفت همه چنین ترس هایی دارند. با شخصی که دوست دارید با خیال راحت در مورد ترس ها و نگرانی های خود صحبت کنید و خیالتان از بابت همه چیز راحت باشد.

منبع:برترین

print

پاسخی بگذارید