گروه: اجتماعی
تاریخ: ۳:۵۲ :: ۱۳۹۷/۰۹/۱۷
فال روزانه شنبه 17آذر ماه 97

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است دوست عزیزی که 17 آذر به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! تغییرات بزرگی در راه دارید. شما وارد دوران رشد و پیشرفت زندگی خود شده اید، بالاخره تلاش هایتان نتیجه داد و شما می توانید از دست رنج هایتان استفاده کنید.

سرویس اجتماعی اقتصاد شمال :از  این پس  سعی کنید وقت بیشتری را با دوستان و خانواده خود بگذرانید و به آنها نشان دهید که چقدر برای شما اهمیت دارند. ارتباط صمیمی با دیگران می تواند در روحیه شما تاثیر مثبتی بگذارد. در اولین فرصت کارها و پروژه های عقب مانده خود را به اتمام برسانید تا فضا برای کارهای جدید باز شود. ماه بهمن برایتان ماه پر مشغله ای خواهد بود زیرا کارهای جدیدی را آغاز می کنید و فرصت های تازه ای پیش پایتان قرار می گیرد. اگر چه شرایط با سرعت زیاد در حال تغییر است اما سعی کنید کنترل امور را به عهده بگیرید و با آرامش خاطر به سمت آینده حرکت کنید. با اعتماد به نفس بالا می توانید در هر راهی که قدم بر می دارید بهترین باشید.

فـال روزانـه - Daily Omen

با کمک دیگران می توانید امروز کارهایتان را به سرعت پیش ببرید. امروز که فضا برایتان مساعد است، سعی کنید فکرهایی که در سر دارید را عملی کنید. مطمئن باشید که با استقبال زیادی مواجه خواهید شد. از احساس خود نسبت به عشق زندگی تان تردید ندارید اما گاهی نگران وابستگی خود به او می شوید. نگذارید این احساس سد راهتان شود، به مسیر خود ادامه دهید زیرا آینده روشنی پیش رویتان است. موضوعی ذهن تان را درگیر کرده به طوری که باعث شده گاهی رفتارهای عجیبی از خود نشان دهید، سعی کنید هر چه زودتر آن را برای خودتان حل کنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز برخی تغییرات در زندگی تان رخ می دهد که غافلگیرتان می کند. شاید در ابتدا کمی نگران شوید اما در نهایت همه چیز به بهترین شکل پیش خواهد. با برقراری ارتباط بیشتر با دیگران می توانید ساده تر از سختی های زندگی تان عبور کنید. بنابراین وقت بیشتری را با دوستان تان بگذرانید. در روابط عاطفی خود صداقت، عشق و گشاده رویی را از یاد نبرید. شما نسبت به عشق زندگی تان کمی حساس شده اید. بهتر است که از حساسیت خود کم کنید در غیر این صورت جرو بحث های زیادی را در پیش خواهید داشت. هر چه زندگی را ساده تر بگیرید، برایتان ساده تر خواهد گذشت.

فـال روزانـه - Daily Omen

در محیط کار گفتگوی موثری با همکاران و مدیر خود خواهید داشت و در مورد مسائلی که تا به حال هیچ اطلاعاتی در موردشان نداشتید، به نتایج جالبی می رسید و آنقدر در مورد آن موضوع کنجکاو می شوید که به دنبال تکمیل کردن اطلاعات خود می گردید. اگر این راه را ادامه دهید، در پیشرفت شغلی تان نیز موثر خواهد بود. در مورد مسائل عاطفی کمی سردرگم هستید. یک لحظه معشوقه تان را برای کارهایی که می کند سرزنش و لحظه ای دیگر او را ستایش می کنید. بهتر است کمی به خودتان زمان دهید تا همه چیز سر جای خود بازگردد.

فـال روزانـه - Daily Omen

از طریق یکی از دوستان تان به یک میهمانی دعوت می شود که برایتان بسیار لذت بخش خواهد بود. در آنجا با فردی آشنا می شوید که تاثیر زیادی در زندگی تان خواهد داشت. در راهی که در پیش گرفته اید، به مانعی برخورده اید و خودتان را باخته اید اما بدانید که این مشکل راحت تر از آنچه که شما فکرش را بکنید حل خواهد شد. پس خیلی خودتان را اذیت نکنید. به زودی پیشنهادی به شما می شود که بهتر است قبل از جواب دادن خوب در مورد آن فکر کنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

اگر می خواهید به روز باشید، باید خودتان را با جدیدترین تکنولوژی ها تطبیق دهید تا در مسیری درست قدم بردارید. در غیر این صورت در رقابت های کاری کم خواهید آورد. سایت های اینترنتی می تواند منبع خوبی برای تحقیقات شما باشد. احساس می کنید به شخصی علاقمند شده اید اما هیچگاه به او نمی رسید. بهتر است به جای منفی بافی، به تلاش خود ادامه دهید زیرا در نهایت همه چیز مطابق میل شما پیش خواهد رفت. مشکلی که در خانواده شما به وجود آمده اگر چه موقتی است اما اگر در حال حاضر جلوی آن را نگیرید، جدی تر از قبل پیش خواهد رفت.

فـال روزانـه - Daily Omen

احساسات شما در چنین روزی فوران کرده و دوست دارید وقت تان را با معشوق تان بگذرانید. مکالمه ای که با شریک زندگی تان در چنین روزی دارید، مکالمه ای طولانی و بسیار مفید و لذت بخش خواهد بود. شما در این گفتگو حرف هایی را به زبان می آورید که هیچگاه به شخص دیگری نخواهید گفت. هیچ چیز در این روز بر احساسات مثبت شما تاثیر نخواهد گذاشت پس از آن نهایت لذت ببرید. نسبت به فردی دچار حسادت شده اید، این احساس می تواند به شما لطمه بزند، بنابراین هر چه سریع تر جلوی آن را بگیرید. شما دارایی هایی دارید که باید خدارا برایشان شاکر باشید.

فـال روزانـه - Daily Omen

احساس می کنید که بادی در زندگی شما می وزد و مدام شما را از این سو به آن سو پرت می کند. اما نگران نباشید، چند روز صبر کنید آنوقت خواهید دید که همه چیز به بهترین حالت خود باز می گردد و شما آرامش دوباره ای را تجربه خواهید کرد. اگر می خواهید فردی را بی نهایت شاد کنید، هدیه ای بگیرید که او دوست دارد. این کار شما و تشکر و قدردانی او باعث می شود که بیش از پیش به یکدیگر نزدیک شوید. از شروع کاری می ترسید، بهتر است برای انجام آن کمی دیگر هم صبر کنید و سپس با اعتماد به نفس بالا قدم بردارید.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز صحبت با فردی اطلاعات شما را در زمینه ای که به آن علاقه دارید، افزایش می دهد و چیزهای جدیدی را تجربه می کنید. بنابراین اگر می خواهید پیشرفت کنید و از روزمرگی گذشته خلاص شوید، به ارتباط خود با دیگران ادامه دهید. رابطه ای که اخیرا با عشقتان دارید، دچار نواسان شده است. اگر چه تا به حال این شما بوده اید که احساس تنهایی و رانده شدن می کردید اما این بار برای این که عشق طرف مقابل تان را به خود ثابت کنید، عقب می کشید. احساس ناراحتی شما طبیعی است زیرا عادت به این کار ندارید اما نگران نباشید، نتیجه ای خوبی را به همراه خواهد داشت.

فـال روزانـه - Daily Omen

می خواهید اطلاعات خود را در زمینه ای خاص افزایش دهید؟ پس منتظر کمک دیگران نباشید، خودتان آستین هایتان را بالا بزنید و تحقیق را آغاز کنید. شما فردی هستید که از آمدن و رفتن های مدام آدم ها در زندگی تان خسته نمی شوید. امروز هم از این که عشق زندگی تان شما را ترک کند، ناراحت و نگران نیستید آنقدر که می توانید بی تفاوتی خود را در مقابل او به زبان آوردید. اما کمی احتیاط کنید زیرا او هنوز هم به شما اهمیت می دهد. کمی صبر کنید و با منطق خود پیش روید تا پشیمانی به سراغ تان نیاید.

فـال روزانـه - Daily Omen

چند روزی ست منتظر پیغامی بوده اید، امروز آن را دریافت می کنید و نفسی راحت می کشید. اگر به خاطر مشکلی در روبه رو شدن با شریک زندگی تان دلهره دارید، با روحیه ای مثبت به سمت اش بروید آنوقت خواهید دید که چقدر همه چیز به خوبی پیش خواهد رفت. بر سر یک دو راهی ایستاده اید و نمی دانید که کدام راه را انتخاب کنید. لازم نیست که میان منطق و قلب یکی را انتخاب کنید، با تعادل در میان آنها بهترین راه را انتخاب خواهید کرد. دوستی اشتباهی مرتکب شده اما از آن پشیمان است، بهتر است که فرصت دوباره ای به او دهید.

فـال روزانـه - Daily Omen

فرصت خوبی است تا به دور و برتان دقیق تر نگاه کنید، آنوقت می بینید که چه فرصت های خوبی در اختیارتان قرار خواهد گرفت. اگر احساس می کنید که دیگران آنگونه که باید با شما رفتار نمی کنند، شیوه خود را تغییر دهید. کمی کم محلی می تواند بهترین جواب برای آنها باشد. دوستی سراغ تان را گرفته اما شما به او بی توجه بوده اید، بد نیست بار دیگر به او نزدیک شوید، او خبرهای خوبی را برایتان خواهد داشت. این روزها در هر شرایطی که هستید، ورزش را فراموش نکنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

میان شما و یکی از نزدیکان تان سو تفاهمی بوجود آمده، بهتر است که در زمینه ای که هر دو اتفاق نظر دارید با هم همکاری کنید تا کدورت ها برطرف شود. فردی را ملاقات کرده اید که برقراری رابطه با او برایتان کمی سخت است، از یک طرف جذبش شده اید و از طرف دیگر احساس غریبگی می کنید اما همچنان به مسیر خود ادامه دهید، تا چند روز دیگر همه چیز تغییر خواهد کرد. به زودی فرصتی برایتان فراهم می شود که به یک سفر روید، آن را از دست ندهید زیرا اتفاقات جالبی را برایتان رقم خواهد زد.

print

پاسخی بگذارید