گروه: اجتماعی
تاریخ: ۱:۰۳ :: ۱۳۹۷/۰۹/۲۱
فال روزانه چهارشنبه 21 آذر 1397

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است دوست عزیزی که 21 آذر به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما شخصی سرزنده و بشاش، خلاق، عملگرا، قابل اعتماد، طرفدار سادگی و دارای قدرتی فوق العاده در مدیریت و رهبری هستید.

 سرویس اجتماعی اقتصاد شمال:شما می توانید از پس کارهایی که به جسارت و مسئولیت پذیری بالایی نیاز دارند به خوبی بربیایید. با این همه بی صبری و ولخرجی هم ویژگی های منفی قابل توجهی هستند که باید کنار بگذارید. امسال از لحاظ سلامتی با مشکل خاصی مواجه نخواهید بود، اما فشارهای عصبی و نگرانی هایی که برایتان پیش می آیند می توانند روی سلامت جسمانی شما هم اثر منفی داشته باشند. سعی کنید انجام کارهایی که باعث آرامش شما و تخلیه ی فشارهای عصبی می شوند را حتما در برنامه روزانه خود بگنجانید. امسال درگیری های مختلفی بر سر مسائل مادی خواهید داشت. شاید بخواهید فعالیت های تجاری جدید را آغاز کنید، یا درگیری های حقوقی بر سر املاک و مستغلات داشته باشید. در هر صورت اگر بتوانید به موفقیت دست پیدا کنید پول بسیار زیادی به حسابتان روانه خواهد شد. در ماه های پایانی سال پول زیادی را صرف بازسازی و تعمیرات خانه تان خواهید کرد. تلاش هایی که در زمینه ی حرفه ای از خودتان نشان می دهید بی نتیجه نخواهند ماند و رشد و پیشرفت قابل ملاحظه ای را در زمینه ی کاری شاهد خواهید بود. زندگی زناشویی شما با عشق، محبت و حمایت دوجانبه همراه خواهد بود و مشکلات گذشته هم تا حدود زیادی حل خواهند شد. اسفند، اردیبهشت، مهر و آبان بهترین ماه های سال هستند.

فال روزانه ۲۱/ ۰۹/ ۱۳۹۷

با وجود اینکه شما از آن دسته آدم هایی هستید که هر آنچه به عهده شان گذاشته می شود را به خوبی انجام می دهند و در دنبال کردن اهداف شخصی شان نیز موفق هستند، هر روز صبح که از خواب بیدار می شوید احساس می کنید که از زندگی عقب هستید. چرا با این افکار در ابتدای روز وجود خود را از استرس پر می کنید؟! به جای اینکه به این چیزها فکر کنید برای خودتان برنامه ی دقیقی در نظر گرفته و اولویت هایتان را مشخص کرده و بر اساس آن انرژی و وقتتان را مصرف کنید. عجله کردن تنها باعث خواهد شد به اشتباه بیفتید و بعدا مجبور شوید وقت و انرژی زیادی را صرف تصحیح اشتباهات خود کنید.

فال روزانه ۲۱/ ۰۹/ ۱۳۹۷

امروز پیش از آنکه در محل کارتان هر مسئولیت و تعهدی را بپذیرید سعی کنید کمی دست نگه داشته و تمامی اطلاعات و جزئیات مرتبط با آن را به دقت مورد بررسی قرار دهید، در غیر این صورت ممکن است وظیفه ای را به عهده بگیرید که توانایی، مهارت یا فرصت رسیدگی به آن را ندارید. اگر این که از شما چه چیزی خواسته شده است را خوب متوجه نشوید این احتمال وجود دارد که خودتان را به دردسر انداخته و اعتبار و احترامی که نزد همکاران و مقامات مافوقتان دارید را به خطر بیندازید. اگر دیدید عشقتان پیام هایتان را جواب نمی دهد فورا نگران نشوید، کمی به او فرصت بدهید، شاید درگیر کاری باشد که فعلا نمی تواند در مورد آن با شما صحبت کند!

فال روزانه ۲۱/ ۰۹/ ۱۳۹۷

شما عاشق بحث های هیجان انگیز هستید، اما مشکل اینجاست که معمولا ترجیح می دهید در این بحث ها متکلم وحده باشید و به دیگران فرصتی برای حرف زدن نمی دهید. امروز به صورت غیر منتظره در موقعیتی قرار خواهید گرفت که به شما یاد می دهد بد نیست گاهی به دیگران هم مهلت حرف زدن بدهید و بین حرف هایتان نفسی تازه کنید. امروز فرصت بسیار خوبی است تا کمی سکوت کرده و پای حرف دیگران بنشینید. شاید این کار به شما اجازه بدهد به حرف دل شخصی که دوست دارید گوش کرده و به احساسات و افکار او پی برده و نیازها و مشکلاتش را درک کنید. سعی کنید این بار به اوضاع از زاویه ی دید او نگاه کنید.

فال روزانه ۲۱/ ۰۹/ ۱۳۹۷

شاید اطرافیانتان فکر کنند شما بیش از اندازه در مورد اتفاقاتی که در گوشه و کنار دنیا می افتند حساس هستید و در واقع واکنشی که نسبت به آنها نشان می دهید احساساتی است. درست است که شما وقت و انرژی بیشتری صرف دنیای اطرافتان می کنید، اما اگر شما را احساساتی بنامند در انتخاب کلمات اشتباه کرده اند. شاید بهتر باشد بگوییم شما بامسئولیت هستید و برای همنوعان خود ارزش و اهمیت بیشتری قائل هستید. این ویژگی شما امروز در اوج خود قرار دارد و به شما توصیه می شود که با داوطلب شدن در انجام امور خیریه به این احساس خود توجه کنید، اما یادتان باشد که به نیازها و کارهای شخصیتان هم رسیدگی کنید.

فال روزانه ۲۱/ ۰۹/ ۱۳۹۷

امروز در رابطه ی عاطفی شما بحران هایی به وجود آمده اند که شاید زیاد جدی نباشند، اما وقت و انرژی زیادی از شماخواهند گرفت. شخصی که دوست دارید رفتاری بیش از حد احساساتی دارد از خود نشان می دهد، اما خوشبختانه رفتار غیر قابل پیش بینی او امروز تحت کنترل درآمده است. بهترین راه حلی که برای این وضعیت وجود دارد این است که شما احساسات خودتان را کنترل کنید و نگذارید آتشفشانی از احساست همه چیز را بهم بریزد. اگر احساس می کنید که دیگران و مخصوصا شخصی که دوست دارید، با بلاتکلیفی و تردیدهایشان دارند شما را آزار می دهند چرا کمی از آنها فاصله نمی گیرید؟!

فال روزانه ۲۱/ ۰۹/ ۱۳۹۷

با وجود اینکه اراده و پشتکاری که شما در رسیدن به اهداف و خواسته هایتان یا تکمیل کارها و پروژه هایی که به عهده تان گذاشته می شوند، دارید معمولا به موفقیت شما در رسیدن به اهدافتان منجر می شود، اما همین تمرکزی که روی رسیدن به یک هدف می کنید گاهی باعث می شود از چیزهای دیگر غافل شوید یا اینکه خودتان را به خاطر ضعف ها و ناکامی هایتان مورد انتقادات بیرحمانه قرار دهید و موفقیت هایتان را نبینید. واکنش شما نسبت به نقص ها و اشتباهات خودتان و دیگران باید با ملایمت و پذیرش بالاتری همراه باشد. فراموش نکنید که ابرقهرمان ها فقط در فیلم ها و کتاب ها وجود دارند!

فال روزانه ۲۱/ ۰۹/ ۱۳۹۷

امروز شما بسیار احساساتی و رمانتیک شده اید، اما انگار قدرتی مرموز سعی دارد بین شما و شخصی که دوست دارید فاصله بیندازد و هر کاری که می کنید و هر حرفی که می زنید تنها باعث سوء تفاهم می شود و نمی توانید همدیگر را درک کنید طوری که انگار دارید با زبان هایی ناشناس با یکدیگر حرف می زنید و نیاز به مترجم دارید! شما دوست دارید به نیازهای دیگران اهمیت بدهید و اگر کاری از دستتان برمی آید برایشان انجام دهید، اما نباید کمک کردن به آنها باعث شود در حق خودتان ظلم کنید و نیازهای خودتان را نادیده بگیرید. شما باید این واقعیت را یاد بگیرید که عدالت با برابری فرق می کند!

فال روزانه ۲۱/ ۰۹/ ۱۳۹۷

امروز شما می توانید در مورد احساسات و نیازهای خود با شور و هیجانی بی نظیر صحبت کنید و سفره دلتان را نزد کسانی که شاید برای مدت ها در برابرشان سکوت کرده بودید باز کنید. اگر دیگران با آن سرعتی که شما انتظار دارید حرف هایتان را درک نکردند و برای هضم آنها به زمان نیاز داشتند به آنها کمی فرصت بدهید و آرامش خود را حفظ کنید. این فرصت خوبی خواهد بود تا کمی تمرین صبوری کنید، این ویژگی همیشه به دردتان خواهد خورد. درست کردن کاردستی های کوچک آرامش فوق العاده ای به شما خواهد بخشید. حالا که شب یلدا دارد از راه می رسد چرا کمی وسایل تزیینی برای خانه تان درست نمی کنید تا حال و هوای آن را تغییر دهید.

فال روزانه ۲۱/ ۰۹/ ۱۳۹۷

امروز ایده هایی فوق العاده و نبوغ آمیز با سرعت برق در ذهنتان شکل می گیرند. این وضعیت که تحت شرایط کیهانی موجود شکل گرفته است باعث شده که ایده پردازی بی نظیری داشته باشید و در داستان گویی عملکرد خوبی از خودتان نشان دهید. اگر قصد نوشتن چیزی را داشته اید اما این کار را به دلایل مختلف تا به حال پشت گوش انداخته اید امروز فرصتی تکرار نشدنی برای نوشتن آنچه در سر دارید خواهد بود. خلاقیت خود را به کار گرفته و دست از تعلل بردارید. اگر هیچ چیز خاصی قرار نیست بنویسید حداقل یک نامه ی عاشقانه برای شخصی که دوستدارید نوشته و او را خوشحال کنید.

فال روزانه ۲۱/ ۰۹/ ۱۳۹۷

امروز شما به دنیای اطرافتان و آنچه در آن می گذرد از همیشه حساس تر شده اید، اما این موضوع باعث شده کمی بد اخلاق شوید، چون فکر می کنید که دیگران به اندازه ی کافی به این موضوع اهمیت نمی دهند. از طرفی دلتان می خواهد آزاد باشید، اما از طرف دیگر هم احساس مسئولیت می کنید و وجدانتان شما را راحت نمی گذارد. در نتیجه احساسات آشفته تان باعث می شوند در برزخی عذاب آور گرفتار شده و نتوانید هیچ کاری را به خوبی انجام دهید. به خودتان یادآوری کنید که شما نمی توانید بار تمام دنیا را به دوش بکشید. آنچه از دستتان برمی آید را انجام داده و بعد با خیالی راحت کارهایی را انجام دهید که خودتان می خواهید.

فال روزانه ۲۱/ ۰۹/ ۱۳۹۷

امروز عشقی که شما به انجام کارهای غیر معمول و عجیب و غریب دارید بیشتر از همیشه شده است و احساس می کنید که باید به این علایق خود احترام بگذارید. انقلابی دارد در درون شما شکل می گیرد که به شما این امکان را می دهد تا فارق از قضاوت های دیگران کارهایی را انجام دهید که خودتان دوست دارید، اما مواظب باشید کاری نکنید که به ضررتان تمام شود. شما رفتاری کاملا منطقی دارید اما ابراز احساساتتان برایتان از هر زمان دیگری راحت تر به نظر می رسد. به جای اینکه در برابر این راحتی مقاومت کرده و احساسات خود را سرکوب کنید از این فرصت استفاده کرده و ارتباط بهتری با قلبتان برقرار کنید.

فال روزانه ۲۱/ ۰۹/ ۱۳۹۷

احساس می کنید که زمان دارد مثل برق و باد می گذرد و این نگرانی در مورد گذشت زمان باعث شده که نتوانید روی هیچ کاری تمرکز کنید و در نتیجه عملکرد شما را تحت تأثیر قرار داده و سطح کارایی تان را پایین آورده است. شما هیچ کنترلی روی گذشت زمان ندارید، اما می توانید با سرعت بخشیدن به کارتان از آن استفاده ی بهینه داشته باشید، پس به جای اینکه اینقدر به عقربه های ساعت چشم بدوزید حواستان را به کارتان بدهید. امروز ارزش و اهمیت مادیات برای شما بسیار کمتر از همیشه شده است و تمایل زیادی به انجام فعالیت های خیریه و بشردوستانه در وجود خود احساس می کنید.

منبع:برترین ها

print

پاسخی بگذارید