تاریخ: ۱۹:۲۷ :: ۱۳۹۸/۰۳/۱۲
مالک موقت سپیدرود را تحویل داد

کیومرث بیات مالک موقت سپیدرود رشت این تیم را دوباره واگذار کرد.

سرویس ورزشی اقتصادشمال ،کیومرث بیات اظهار داشت: از ابتدا قرار بود که فقط چند هفته مالکیت باشگاه را عهده‌دار باشم و همچنین دیگر قادر به انجام تعهدات مالی سپیدرود نیستم.

وی افزود: با توجه به این امر این تیم را به اداره کل ورزش و جوانان گیلان سپرده تا این اداره نیز مالکیت سپیدرود را به علی کریمی مالک قبلی این باشگاه واگذار کند.

وی ادامه داد: پس از اینکه علی کریمی از مالکیت سپیدرود و تیمداری انصراف داد، مالکیت این باشگاه توسط یکی از وکلای او و با هماهنگی اداره کل ورزش و جوانان گیلان به من سپرده شد که با توجه به این امر، با انصرافم این مالکیت دوباره به علی کریمی باز خواهد گشت.

علی کریمی که پس از هفته سوم رقابت های لیگ برتر گذشته مالکیت باشگاه سپیدرود را دراختیار گرفت، در چند هفته پایانی، مالکیت این باشگاه را واگذار کرد و مالکیت این باشگاه نیز از سوی اداره کل ورزش و جوانان گیلان به طور موقت به کیومرث بیات سپرده شد.

کیومرث بیات نیز در اولین اقدام نادر دست نشان را به عنوان سرمربی تیم فوتبال سپیدرود انتخاب کرد اما این گروه جدید نیز نتوانستند نتایج خوبی کسب کنند و سرانجام سپیدرود با قرار گرفتن در مکان پانزدهم جدول رده بندی، به رقابت های لبگ دسته اول سقوط کرد.

با توجه به واگذاری مالکیت سپیدرود از سوی کیومرث بیات به اداره کل ورزش و جوانان گیلان و همچنین واگذاری آن به علی کریمی مالک اسبق این باشگاه باید منتظر ماند و مشاهده کرد که علی کریمی چه تصمیمی را برای آینده این باشگاه اتخاذ خواهد کرد.

ایرنا

print

پاسخی بگذارید