تاریخ: ۹:۳۲ :: ۱۳۹۶/۱۱/۲۱
مدیرعامل جدید بانک صادرات معارفه شد

آیین تکریم و معارفه مدیران عامل سابق و جدید بانک صادرات ایران با حضور مقامات وزارت امور اقتصادی و دارایی برگزار شد.

به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، آیین تکریم و معارفه مدیران عامل سابق و جدید بانک صادرات ایران با حضور مقامات وزارت امور اقتصادی و دارایی، مدیران عامل بانک ها، مدیران عامل اسبق بانک صادرات ایران، اعضای هیات مدیره، معاونان، مدیران امور، روسای ادارات، مناطق و شعب، مدیران استان ها و کارکنان بخش های مختلف ستادی بانک در طبقه ٢۶ ساختمان برج سپهر برگزار و حکم مدیر عاملی بانک صادرات ایران توسط عبدالرحمن ندیمی بوشهری، معاون بانک، بیمه و شرکت های دولتی وزارت امور اقتصادی و دارایی به حجت اله صیدی اعطا شد.

صیدی با برشمردن ظرفیت های متنوع بانک ١۵٠٠ هزار میلیارد ریالی در جمع مقامات اقتصادی، مدیران و کارکنان بانک اعلام کرد که با بهره گیری حداکثری از این ظرفیت ها می توان در سودآوری، حماسه خلق کرد و بر اقتصاد کشور تاثیرات مثبت بیشتری بر جای نهاد.

وی در این مراسم از زحمات انجام شده در دوران مدیران عامل پیشین قدردانی کرد و افزود: مهم این است که در این چند روزه (دوران مدیریت جدید)، کاری انجام داد و این امانت (بانک صادرات ایران) را بهتر از روزی که تحویل گرفته ایم، تحویل دیگری دهیم و ماموریت موفقیت آمیزی داشته باشیم اگرچه این ماموریت در شرایط پیچیده اقتصادی امروز، ماموریت دشواری است.

در ابتدای این مراسم، غلام سوری رییس هیات مدیره بانک صادرات ایران، با اشاره به تلاش های صورت گرفته توسط سیاوش زراعتی و مدیران عامل اسبق بانک، هنر مدیریت در این بانک را استفاده از ظرفیت های منحصر به فرد آن دانست که مدیران تاکنون با استفاده از این ظرفیت ها، هم افزایی ایجاد کرده و بانک صادرات ایران را ظفرمندانه از چالش ها عبور داده و اقتدار ویژه ای برای بانک صادرات ایران به وجود آورده اند.

همچنین حمید تهرانفر قائم مقام بانک نیز، ضمن قدردانی از زحمات سیاوش زراعتی در خصوص انتصاب صیدی، گفت : نمره بیست به عنوان بیستمین مدیرعامل بانک صادرات ایران به دلیل داشتن تمامی خصوصیات خوب و با برنامه، به ایشان تعلق می گیرد که برایشان آرزوی موفقیت داریم.

مجتبی لشکر بلوکی عضو هیات مدیره نیز با بیان دو ویژگی مهم صیدی به عنوان انسانی حرفه ای و با برنامه، گفت: دو سال آینده سال های سرنوشت ساز بانک صادرات ایران است و همه باید ایشان را در اتخاذ تصمیمات سخت و بزرگ حمایت کنند. بانک صادرات ایران گنجینه ملی است که در کشور خلق ثروت می کند و رفاه آفرین است.

سیاوش زراعتی نیز در این مراسم با ارائه برخی آمارها از عملکرد بانک طی مدیریت خود، به اقدامات انجام شده برای بازگشایی و رفع گره های ناشی از تحریم های بین المللی، شفاف سازی مطالبات بانک از دولت، تدوین نقشه راه ۴ ساله، جوان گرایی در مدیریت، تلاش برای چابک سازی ساختار سازمانی، ساماندهی شرکت های خارجی بانک، اجرای تکالیف اقتصاد مقاومتی، تکالیف دولتی در تقبل مشکلات پدیده شاندیز، میزان، ثامن و … اشاره کرد.

print

پاسخی بگذارید