گروه: آرشیو / مذهبی
تاریخ: ۱۰:۰۶ :: ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
مدیرکل اوقاف مازندران درگذشت آیت‌الله نظری را تسلیت گفت

حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری‌‎جناسمی مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با صدور پیامی درگذشت آیت الله عبدالله نظری خادم‌الشریعه را تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران، حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری‌‎جناسمی مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با صدور پیامی درگذشت آیت الله عبدالله نظری خادم‌الشریعه را تسلیت گفت.
متن پیام بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
اذا مات العالم الفقیه ثلم فی الاسلام ثلمه لایسدها شئ

خبر ارتحال عالم مجاهد و فقیه پارسا حضرت آیت‌الله نظری موجب تالم و تاثر گردید.
این عالم بصیر و انقلابی، عمر بابرکت خویش را در راه دفاع از آرمان‌های اسلام ، انقلاب و همراهی با امام عزیز(ره) صرف کرد و در تربیت شاگردان دینی و حوزوی تلاش بی وقفه‌ای را به یادگار گذاشت.
مجاهدت‌های عالمانه و مخلصانه و همت سترگ¬ و موثر آن روحانی پارسا و فقیه بصیر در همراهی با نهضت اسلامی و نقش آفرینی‌های هوشمندانه و توأم با¬ ژرف اندیشی در کوران حوادث و رخداد‌های قبل وبعد از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی مثال‌زدنی است.
اینحقیر درگذشت آن شخصیت برجسته و انقلابی را به محضر حضرت حجت ابن الحسن المهدی (عج)، رهبر عزیز و مردم شریف استان مازندران و بیت معظم له تسلیت عرض می‌کنم. امید است خداوند متعال، مزد سالها مجاهدت و تلاش ایشان را با نعمات بی‌کران خود در بهشت رضوان عنایت فرماید، انشاالله.

ابراهیم حیدری‌جناسمی
مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران
print

پاسخی بگذارید