تاریخ: ۱۲:۴۷ :: ۱۳۹۶/۱۱/۲۱

مصطفی تقوی مدیر شعب استان مازندران با همراهی رییس حوزه حراست،رییس دایره اعتبارات و کارشناس روابط عمومی مدیریت با سردار میر فیضی فرمانده انتظامی استان مازندران دیدار نمودند.

 مدیر شعب  بانک مسکن استان مازندران ضمن قدردانی از تدابیر هوشمندانه ،تلاشهای ارزنده وعملکرد موثر فرماندهی و کارکنان دلسوز انتظامی استان در ارتقای بی بدیل امنیت در دیار علویان و ایجاد بستری مناسب برای فعالیتهای اقتصادی و بانکی، دربخشی از سخنان خود خاطر نشان کرد:این امنیت و نشاط ثمره حضور نیروی انتظامی در جامعه بوده که با اقتدار در برابر اخلال گران نظم وامنیت ایستاده و خالصانه و مجاهدانه از امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حراست و محافظت می نماید.

تقوی در ادامه ضمن تقدیر از فرماندهی انتظامی استان در تامین نیرو برای ایجاد امنیت در شعب بانک در استان ،به ارائه گزارشی از عملکرد بانک در پرداخت تسهیلات مسکن به پرسنل نیروی انتظامی استان پرداخت.

 همچنین سردار میر فیضی فرمانده نیروی  انتظامی استان مازندران  از همکاری بانک مسکن در پرداخت تسهیلات مسکن به کارکنان نیروی انتظامی تقدیر و تشکر نمود و خواستار همکاری بیشتر بانک برای پرداخت تسهیلات به دیگر معرفی شدگان از سوی نیروی انتظامی استان شد.

شایان ذکر است در این دیدار مدیر شعب  بانک مسکن مازندران با اهداءلوح سپاس و هدیه ای به رسم یادبود از فعالیت ها و تلاش ها ی فرماندهی و کارکنان دلسوز نیروی انتظامی استان قدردانی نمود.

منبع:روابط عمومی

print

پاسخی بگذارید