تاریخ: ۱۶:۰۴ :: ۱۳۹۶/۰۸/۰۲

وی تعداد نمایندگان این شرکت را حدود ۹۰۰ نماینده عنوان داشت و برآورد که تعداد ۱۴۰ نماینده این شرکت فعالیت دلچسب، شایسته و مستمر ندارند که شاید حتی فن مذاکره راهم بلد نیستند و باید آنها را با افراد تحصلیکرده جایگزین کرد.

به نقل از نود اقتصادی،مدیرعامل مستعفی شرکت بیمه ما گفته است که برای مدیریت در این شرکت تاییدیه بیمه مرکزی را داشته و مدعی شد که برخی افراد درصنعت بیمه به جای کارکردن، فقط  دنبال ساختن شایعه و تخریب دیگرانند.

روزگذشته، هیات مدیره شرکت بیمه ما، با استعفای مجید صفدری، مدیر عامل پیشین این شرکت موافقت کرده و “حجت بهاری فر” را به عنوان جانشین او در این شرکت به بیمه مرکزی معرفی کرده است.

گفتگوی «نود اقتصادی» با مجید صفدری، مدیرعامل پیشین شرکت بیمه ما، در ابتدای ماه محرم گذشته صورت گرفته، درست زمانی که زمزمه جابجایی او به دلیل برخی مشکلات آیین نامه ای درصنعت بیمه زمزمه می شد.

“مجید صفدری” به «نود اقتصادی» گفته است که به مسائل حاشیه ای هیچ توجهی ندارد و تمامی انرژی خود را صرف کار خواهد کرد که عملکرد او در این شرکت هم این ادعا را نشان می دهد.

وی درباره بکارگیری دو تن از اقوام نزدیک خود در پست‌های مدیریت روابط عمومی و مشاور ارشد مدیرعامل در شرکت بیمه ما هم افزود که بکارگیری افراد مورد اطمینان و کار بلد مشکلی نداشته و هیچ ایرادی هم ندارد.

مدیرعامل سابق شرکت بیمه ما، پرسیده که بکارگیری افراد کاربلد، سالم و سپردن بخشی از امور به فامیل چه اشکالی دارد؟

صفدری، درعین حال دادن پست مدیریتی به اقوام نزدیک خود در شرکت بیمه ما را رد کرده و آن را شایعه خوانده و در ادامه اذعان داشته است که هیچکدام پست مدیریتی نداشته‌اند و فقط یک کارشناس هستند و اگر هر یک از آنها حکم مدیریتی داشتند حاضر است که خود را از بالای برج میلاد به پایین پرتاب کند!

مدیرعامل مستعفی شرکت بیمه ما، تصریح کرده، آنطور که باید در صنعت بیمه تغییر و تحولی وجود ندارد و صنعت بیمه فریز شده، آنچنان که حتی صدای آل اسحاق ، عضو اتاق بازرگانی هم درآمده است.

وی گفته که باید اجازه داد تا نسل سوم و چهارم کشور در رده‌های مدیریتی وارد شوند و باید شرایطی را فراهم آورد تا مدیران شایسته را پرورش داد. صفدری افزوده که هم افزایی در صنعت بیمه باید از بالای صنعت و بیمه مرکزی شروع شود.

او مدعی شد که یکی از دلایل افزایش شایعات بر علیه او درماههای اخیر، ناشی از برند شدن شرکت بیمه ما است زیرا بیمه ما پارسال بالاترین” ای پی اس” صنعت بیمه را پرداخت کرده است.

مدیرعامل سابق شرکت بیمه ما، از اینکه برخی به دنبال تخریب رقبا هستند ابراز تاسف کرده، زیرا تخریب از حرفه ای گری به دور است.

وی در بخش دیگری از این گفتگو تصریح کرده که بین ۱۰ تا ۱۵ درصد نمایندگان شبکه فروش شرکت بیمه ما تنبل بوده و یا خوابیده اند و حرفه ای عمل نمی‌کنند که این تعداد نماینده تنبل در زمان مدیریت، به او به ارث رسیده است.

صفدری اظهارداشت: چنانچه این افراد نتوانند فعالانه کارکنند مجوز فعالیت آنها متوقف می شود.

وی تعداد نمایندگان این شرکت را حدود ۹۰۰ نماینده عنوان داشت و برآورد که تعداد ۱۴۰ نماینده این شرکت فعالیت دلچسب ، شایسته و مستمر ندارند که شاید حتی فن مذاکره راهم  بلد نیستند و باید آنها را با افراد تحصلیکرده جایگزین کرد.

مدیر عامل مستعفی شرکت بیمه ما، هرگونه رایزنی برای حضور در پست مدیریت شرکت های بیمه ایران،البرز، دانا ویا حتی آسیا را کرد کرده و گفت که به دنبال گرفتن مسئولیت دراین شرکت ها نیست.

print

پاسخی بگذارید