تاریخ: ۲۳:۰۷ :: ۱۳۹۹/۰۶/۱۰
مرگ مرموز پسر بچه تهرانی

مرگ پسر بچه ۸ ساله تهرانی در بیمارستان سناریوی مرموزی را پیش روی ماموران قرار داد و پدر از مادر و مادر از نامادری بچه ها در این پرونده معمایی شکایت کرد.

رکنا نوشت:ساعت ۱۰:۳۰ صبح شنبه ۸ شهریور امسال مسئولان بیمارستان رسالت از مرگ پسر ۸ ساله ای خبر دادند و تیمی از ماموران کلانتری ۱۲۰ سیدخندان برای بررسی های پلیسی وارد عمل شدند.

ماموران در بررسی های ابتدایی پی بردند که برادر کوچکتر این پسر نیز در بیمارستان لقمان تحت درمان قرار گرفته است و با توجه به مرموز بودن پرونده تیمی از ماموران پلیس آگاهی تهران به دستور بازپرس مصطفی واحدی از شعبه ۱۱ دادسرای امور جنایی تهران وارد عمل شدند.

مرگ مرموز پسر ۸ ساله

کارآگاهان در تحقیقات ابتدایی پی بردند که ۲ برادر صبح روز پنج شنبه به خانه مادرشان در کرج رفته و ظهر جمعه بعد از برگزاری جشن تولد به خانه پدری شان بازگشتند و شب همراه نامادری و پدرشان به یک هئیت رفته و بعد از خوردن شام به خانه بازگشتند که ۲ برادر ادعا کردند که خوابشان می آید و برای استراحت به اتاق شان رفته اند.

صبح روز شنبه نامادری ۲ پسر بچه وقتی به سراغ آنها می رود متوجه می شود که ۲ برادر حالشان بد است و خیلی زود پدر خانواده با اورژانس تماس گرفته و ۲ پسر بچه به بیمارستان منتقل شدند.

پزشکان در نظریه ابتدایی علت مرگ پسر ۸ ساله را مسمومیت اعلام کردند که بازپرس ویژه قتل دستور داد تا جسد برای بررسی های دقیق تر به پزشکی قانونی منتقل شود.

شکایت پدر از مادر

پدر ۲ پسربچه تهرانی در تحقیقات به ماموران گفت: سالها قبل در حالیکه پسرکوچکم یک سال داشت به خاطر اختلافاتی که با همسرم داشتیم تصمیم به جدایی گرفتیم و حضانت بچه ها را بر عهده گرفتم و بعد از مدتی ازدواج کردم و نامادری بچه در این سالها که خودش صاحب فرزند نشده برای بچه های من مادری کرد و بچه هایم در این سالها هیچ بی احترامی از کمبود محبتی از نامادری شان ندیدند و رابطه خوبی بین فرزندانم و نامادری شان بود.

وی افزود: طبق قانون فرزندانم ۴۸ ساعت در هفته در به دیدن مادرشان می رفتند و صبح پنج شنبه همسرم سابقم بچه ها را با خودش به کرج برد و روز جمعه نیز تولد یکی از فرزندانم بود که ساعت ۴ بعد از ظهر بچه ها به خانه بازگشتند و به هیئت رفتیم اما صبح یکی از فرزندانم از خواب بیدار نشد و فرزند دیگرم نیز حالش بد بود که با اورژانس تماس گرفتیم.

این مرد در پایان از قاضی پرونده عنوان کرد که از همسر سابقش شکایت دارد و احتمال می دهد او در جشن تولد، بچه ها را مسموم کرده است.

شکایت مادر از نامادری

مادر ۲ پسر ۸ و ۶ ساله وقتی دید شوهر سابقش از او شکایت کرده عنوان کرد که از نامادری فرزندانش شکایت دارد و احتمال داد که مسمومیت بچه ها کار او باشد.

این زن گفت: اگر من بچه هایم را مسموم کرده بودم وقتی آنها را به خانه پدرشان می بردم باید حالشان بد بود اما بچه هایم سرحال بودند و به گفته پدر بچه ها آنها حالشان خوب بوده و با هم به هیئت رفتند و شاید نامادری از این فرصت برای مسموم کردن بچه ها استفاده کرده باشد.

بنا بر این گزارش، در حالیکه خانواده مرد جوان تاکید داشتند نامادری رابطه خوبی با بچه ها داشته بازپرس واحدی از شعبه ۱۱ دادسرای امور جنایی تهران دستور داد تا تحقیقات سم شناسی و آسیب شناسی از جسد پسربچه صورت بگیرد تا علت مرگ وی مشخص شود و تجسس های تکمیلی در این پرونده در دستور کار ماموران اداره ۱۰ پلیس آگاهی تهران قرار گرفته است.

print

برچسب ها:

پاسخی بگذارید