گروه: فرهنگی
تاریخ: ۱۰:۵۰ :: ۱۳۹۷/۰۸/۱۵

مدیربندرامیرآباد با صدور حکمی حجت الاسلام والمسلمین سید اسماعیل رسول پور را به سمت مسئول حوزه فرهنگی منطقه ویژه اقتصادی بندرامیرآباد منصوب کرد.

به گزارش اقتصاد شمال به نقل از  واحد اطلاعات و اخبار روابط عمومی بندر امیرآباد ؛ مهندس سیاوش رضوانی در جلسه شورای اداری این بندر که با حضور حجت الاسلام و المسلمین نورمحمدی مسئول حوزه فرهنگی سازمان بنادرودریانوردی و مشاور مدیرعامل برگزار شد تفارن انتصاب حجت الاسلام و المسلمین سید اسماعیل رسول پور به مسئولیت حوزه فرهنگی را با ایام جانسوز اربعین و شهادت امام حسن مجتبی (ع) و رحلت پیامبر اعظم (ص) را سرآغاز فصل جدیدی از مسائل روز فرهنگی در این بندر عنوان کرد.

مهندس رضوانی امور فرهنگی در ادارات را پرچم دار تقویت روحیه معنوی کارکنان برشمرد و بر هماهنگی و برنامه­ریزی فعالیت­های فرهنگی و مناسبتی   ، اجرای مناسب و مطلوب برنامه­ های فرهنگی و انجام مشاوره­ های فرهنگی مورد نیاز کارکنان را به عنوان بخشی از انتظارات موجود در این حوزه تاکید کرد.

در پایان این جلسه مدیربندرامیرآباد از تلاش های حجت الاسلام علی فیروزی در دوران تصدی در حوزه فرهنگی این بندر تقدیر کرد.

گفتنی است پیش از معارفه مسئول حوزه فرهنگی بندرامیرآباد ، مسولین این بندر با حضور در دفتر حجت الاسلام جباری امام جمعه محترم شهرستان بهشهر از رهنمودهای وی در خصوص مسائل روز اقتصادی و فرهنگی بهره مند شدند.

print

پاسخی بگذارید