گروه: اجتماعی
تاریخ: ۱۴:۲۴ :: ۱۳۹۷/۰۶/۲۴

مازندرانی‌های نوع‌دوست می‌توانند کمک‌های غیر نقدی خود را نیز به ادارات کمیته امداد شهرستان‌ها اهدا کنند تا این کمک‌ها در سریع‌ترین زمان ممکن و قبل از بازگشایی مدارس به دست دانش آموزان نیازمند برسد.

به گزارش روابط عمومی کمیته امداد مازندران این روزها در کنار فرزندانمان هستند دانش‌آموزانی که توانایی خرید حتی یک دفتر را هم ندارند و یا هستند پدرانی که برای نشاندن لبخند بر چهره معصوم فرزندانشان همه توان و تلاش خود را به کار می‌بندند ولی…و یا هستند دانش‌آموزانی که از داشتن نعمت پدر محروم‌اند و دلشان غنج می‌رود برای لحظه‌ای که با بابا برای خرید لوازم‌التحریر به بازار بروند. این کودکان دستانشان خالی است، چشم همشان منتظر و نگاهشان به سخاوت دل آسمانی من و شماست تا برایشان از مهر در مهر ببارد.

کمیته امداد مازندران همانندسالهای گذشته هم‌زمان با آغاز بهار علم دانش و سال تحصیلی جدید، برای رساندن پیام مهر، دوستی، عطوفت و عشق مردم نیکوکار استان به دانش آموزان نیازمند، به‌منظور ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری برنامه‌های مختلفی را تدارک دیده است.

به این منظور قبل از آغاز سال تحصیلی جدید، بازگشایی مدارس برای کمک به دانش آموزان نیازمند «کمپین کیف مهربانی» در جشن عاطفه‌ها مانند سال گذشته در استان اجرا می‌شود و مردم نیکوکار استان می‌توانند با پرداخت حداقل مبلغ ۷۵ هزار تومان به‌صورت نقدی و یا تهیه یک سرویس کامل از کیف و لوازم‌التحریر دانش آموزان نسبت به کمک به نیازمندان اقدام کنند.

مازندرانی‌های نیک‌اندیش، همیشه و در هر مناسبتی با کمیته امداد در راستای خدمت‌رسانی مطلوب به نیازمندان همکاری دارند،هم استانی‌های نیکوکار می‌توانند کمک‌های نقدی خود را با شماره‌گیری آنی پرداخت # ۰۱۱ *۱*۸۸۷۷*از طریق تلفن همراه با واردکردن مبلغ موردنظر، در کمک به دانش آموزان نیازمندان مشارکت کنند.

 

print

پاسخی بگذارید