تاریخ: ۰:۲۹ :: ۱۳۹۷/۰۹/۰۷

چهارمین همایش مالی اسلامی در روز ۱۱ آذرماه در دانشگاه الزهراء (س) برگزار می‌شود و سخنران افتتاحیه، غلامرضا سلیمانی امیری ماکو، رییس کل بیمه مرکزی، اکبر کمیجانی، قائم مقام بانک مرکزی و آیت‌الله تسخیری، عضو کمیته فقهی سازمان بورس و اوراق بهادار و رییس شورای عالی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی هستند.

به گزارش اقتصاد شمال ،علی صالح آبادی در جمع خبرنگاران درباره محورهای این همایش گفت: محور اصلی این همایش توسعه نهادهای مالی اسلامی و نقش آنها در ثبات اقتصادی است و از زیرمجموعه های این محور می توان به امکان‌سنجی طراحی نهادهای مالی جدید، نقش نهادهای مالی اسلامی در حفظ ارزش پول ملی و نقش نهادهای مالی اسلامی در فین تک‌ها و حوزه‌های دانش‌بنیان اشاره کرد.

عضو شورای فقهی بانک مرکزی در ادامه گفت: ۴۵ مقاله به دبیرخانه این همایش ارسال شد که ۱۷ مقاله مورد تایید داوران قرار گرفته که برخی از این ۱۷ مقاله در دوفصلنامه تحقیقات مالی اسلامی به چاپ خواهد رسید و تعدادی در کتاب مجموعه مقالات همایش چاپ می‌شود. همچنین با هماهنگی‌های انجام شده، این مقالات در پایگاه isc و سیلویلکا ثبت خواهند شد.

وی در پایان تاکید کرد: چهارمین همایش مالی اسلامی در روز ۱۱ آذرماه در دانشگاه الزهراء (س) برگزار می‌شود و سخنران افتتاحیه،  غلامرضا سلیمانی امیری ماکو، رییس کل بیمه مرکزی، اکبر کمیجانی، قائم مقام بانک مرکزی و آیت‌الله تسخیری، عضو کمیته فقهی سازمان بورس و اوراق بهادار و رییس شورای عالی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی هستند.

print

پاسخی بگذارید