گروه: اجتماعی
تاریخ: ۲۲:۰۶ :: ۱۳۹۷/۰۳/۱۷

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس اعلام کرد برای کاهش هزینه‌های کشور از سفر به روسیه خودداری خواهد کرد.

غلامرضا کاتب نماینده مردم گرمسار و عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار  ما ، با اشاره به انتشار اسامی نمایندگانی که طبق قرعه کشی قرار است برای تماشای جام جهانی به روسیه سفر کنند، گفت: اعزام ۷ نماینده از مجلس به جام جهانی منطقی و اصولی نییست، این غیرمنطقی است که ۷ نماینده برای نظارت به روسیه بروند نهایتا یک یا دو نماینده برای این منظور کافی است.

کاتب همچنین یادآور شد: ضرورتی ندارد به این سفر بروم مگر اینکه اجبار باشد که آنهم همکاران دیگر بروند، بنده علاقه‌ای به این سفر ندارم؛ در شرایطی که تحریم‌های اقتصادی علیه کشورمان وجود دارد نباید هزینه‌های جاری کشور را افزایش داد؛ بنده از سفر به روسیه انصراف می‌دهم چراکه باید به اصولی پای‌بند باشیم و آن اصول کاهش هزینه‌های مملکت است.

همچنین محمد اسماعیل سعیدی نماینده تبریز و رحیم زارع نماینده آباده در مجلس هم اعلام کرده بودند که برای تماشای جام جهانی به روسیه نخواهد رفت.

این ۲ نماینده مجلس تاکید کرده بودند: با توجه به شرایط اقتصادی کشور و فشاری که به مردم می‌آید، انسان وجدانش قبول نمی‌کند که این مسائل را مشاهده کرده و آنگاه با پول بیت المال به مسکو برود، لذا بنده انصراف خودم را اعلام می‌کنم و برای جام جهانی را درصورت لزوم از خانه‌‌ام تماشا می‌کنم.

پیش‌تر طی خبری اعلام کرده بودیم که ۷ تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی قرار است به دعوت وزارت ورزش و جوانان برای تماشای جام جهانی عازم روسیه شوند.

منبع:فارس

print

پاسخی بگذارید