تاریخ: ۲۱:۴۵ :: ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
کشف بیش از ۵۰ هزار قلم داروی غیرمجاز در ساری

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران گفت : بیش از ۵۰ هزار قلم داروی غیر مجاز به ارزش هفت میلیارد ریال در شهرستان ساری کشف و ضبط شد .

به گزارش روز دوشنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمد محمدپور افزود : در راستای مبارزه با قاچاق کالا و برخورد قاطع با باند های تهیه و توزیع انواع اقلام داروهای اساسی و مورد نیاز جامعه موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت .
وی ادامه داد : بدنبال کسب خبری مبنی بر فعالیت اعضای باند تهیه و توزیع داروهای غیر مجاز و احتکار غیربهداشتی دارو در شهرستان ساری ، ماموران امنیت اقتصادی در یک عملیات غافلگیرانه که با هماهنگی قضائی انجام شد متهمان به قاچاق دارو را شناسایی و دستگیر کردند.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی مازندران گفت : ماموران با شناسایی محل دپو ، انواع دارو شامل شربت ، قرص های مکمل ضد التهابی، کرونایی را کشف کردند که با تائید کارشناسان علوم پزشکی مازندران کلیه اموال مکشوفه تحویل اموال تملیکی استان شد.

انهدام باند شرکت های هرمی در رامسر

همچنین در خبری دیگر از پایگاه خبری پلیسمازندران  ، جانشین فرماندهی نیروی انتظامی استان از انهدام باند ۲۰ نفره شرکت هرمی در شهرستان رامسر خبر داد .
سرهنگ سید موسی حسینی گفت :  در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت یک شرکت هرمی در شهرستان رامسر این  موضوع در دستورکار پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی افزود : با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی، ماموران پلیس آگاهی شهرستان رامسر اعضای باند کلاهبرداری شرکت هرمی و محل فعالیت آنان را شناسایی کردند.
جانشین فرمانده نیروی انتظامی مازندران گفت : برابر تحقیقات به عمل آمده  این افراد که در قالب باند۲۰ نفره از استان های مختلف کشور با حضور در این شهرستان اقدام به تبلیغ و عضوگیری برای یک شرکت هرمی می کردند در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شدند.
وی فزود: متهمان که با سرمایه گذاری ۵۰۰ میلیون ریالی در این شرکت هرمی اقدام به عضو گیری می کردند پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.
سرهنگ حسینین از شهروندان خواست تا به شگرد شرکت های هرمی که با وعده سرمایه گذاری با دریافت سود بالا تبلیغ می کنند آگاه باشند و گفت : شهروندان ضمن خودداری از شرکت در اینگونه فعالیت ها و تامل در انجام معاملات وسوسه‌ انگیز در صورت شناسایی افرادی که در این زمینه فعالیت می کنند، مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰به پلیس اطلاع دهند.

print

پاسخی بگذارید