تاریخ: ۱۰:۱۷ :: ۱۳۹۷/۰۴/۲۵
یارانه نقدی تیرماه فردا واریز می‌شود

هشتاد و نهمین یارانه نقدی مربوط به تیر ماه سال جاری ساعت ۲۴ روز سه شنبه به حساب سرپرستان خانوار واریز و قابل برداشت خواهد بود.

هشتاد و نهمین یارانه نقدی مربوط به تیر ماه سال جاری به ازای هر نفر ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان ساعت ۲۴ روز سه شنبه مورخ ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ به حساب سرپرستان خانوار واریز و قابل برداشت خواهد بود.

مبلغ یارانه نقدی در طول سال‌های گذشته تغییری نکرده و در مجموع اکنون بیش از ۷۷ میلیون نفر در هر ماه یارانه دریافت می‌کنند که هزینه‌ای بیش از ۳۶۰۰ میلیارد تومان را برای دولت به همراه دارد.

در مجموع می‌توان گفت طی حدود ۸ سال گذشته هر مشمولی که بدون تغییر در صف دریافت یارانه نقدی بوده است تاکنون رقمی بالغ بر ۴ میلیون و ۴۹ هزار تومان یارانه دریافت کرده است.

در کنار یارانه نقدی که هر ماه به حساب یارانه‌بگیران واریز می‌شود، از سال گذشته و بر اساس قانون بودجه افزایش حداقل مستمری خانوارهای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام و سازمان بهزیستی نیز به مبلغ پرداختی یارانه اضافه شد.

به طوری که خانوارهای یک نفره از گروه‌های هدف ۹۵ هزار تومان، دو نفره ۱۸۹ هزار تومان، سه نفره ۲۵۳ هزار تومان، چهار نفره ۳۳۷ هزار تومان و خانوارهای پنج نفره و بیشتر تا ۳۶۵ هزار تومان مازاد بر مبلغ یارانه دریافت می‌کنند.

در این راستا یارانه نقدی تیرماه به همراه افزایش حداقل مستمری و معوقه سه ماه گذشته خانوارهای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی کشور به حساب سرپرستان خانوار واریز خواهد شد.

print

پاسخی بگذارید