تاریخ: ۲۰:۴۸ :: ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
۲۰۰هزار کیسه «همیان مولا»در ماه مبارک رمضان توزیع می شود

۲۰۰هزار کیسه «همیان مولا»در ماه مبارک رمضان به‌منظور کمک به نیازمندان و محرومان تحت حمایت کمیته امداد مازندران بین اصناف و بازاریان استان توزیع می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد مازندران، برنامه‌های این نهاد برای ارائه خدمت به مددجویان در ماه مبارک رمضان را تشریح کرد.
به گزارش روابط عمومی کمیته امداد مازندران رضا نوروزی جعفری، مدیرکل کمیته امداد مازندران گفت: این نهاد در بخش‌های حمایتی و اجتماعی با رویکرد توسعه فرهنگ انفاق و نیکوکاری ،افزایش مشارکت‌های مردمی برنامه‌های مختلفی در ماه مبارک رمضان اجرا می‌کند.
وی با اشاره به اینکه ۲۰۰هزار کیسه همیان مولا بین اصناف و بازاریان باهدف کمک به نیازمندان توزیع می‌شود، افزود: حامی یابی برای خانواده‌های محسنین وایتام،از برنامه‌های کمیته امداد مازندران،است.
وی بااشاره به برگزاری جشن رمضان طی ۱۸ شب در مرکز استان و شهرستان‌ها گفت: این جشن با همکاری سازمان‌ها،دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل استان باهدف ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری برگزار می‌شود.
مدیرکل کمیته امداد مازندران بابیان اینکه همچون سالهای گذشته طرح مفتاح الجنه در ماه مبارک رمضان اجرا می‌شود، افزود: در این طرح مسئولان و خیران، با حضور در منزل مددجویان، از نزدیک در جریان مشکلات آن‌ها قرارگرفته و برای رفع آن اقدام می‌کنند.
وی ادامه داد:جمع‌آوری کمک برای آزادی زندانیان آبرومند، جمع‌آوری فطریه و کفاره،از دیگر برنامه‌های این نهاد در ماه مبارک رمضان است.
مدیرکل کمیته امداد مازندران با تأکید براینکه، کمیته امداد استان ،در حد توان با استفاده از ظرفیت کمک‌های مردمی نسبت به تأمین معیشت رمضان خانواده‌های تحت حمایت، اقدام می‌کند،گفت:همه خیران و مردم نوع‌دوست می‌توانند در صورت آمادگی نسبت به تأمین جیره خشک برای تأمین سفره‌های افطار و سحری خانواده‌های تحت حمایت این نهاد به دفاتر کمیته امداد شهرستان‌ها ارسال کنند تا با هماهنگی این نهاد ، کمک‌های خیران در سریع‌ترین زمان ممکن ،به دست نیازمندان برسد.
وی با تقدیر از همکاری و همراهی مردم خیر ونوعدوست مازندران،افزود:مردم نیک‌اندیش استان می‌توانند مراحم نقدی خود را با شماره گیری #۱*۷*۳*۰۱۱*۸۸۷۷*پرداخت کنند.
نوروزی گفت: سال گذشته درمجموع برنامه‌های ماه رمضان مازندرانی‌های نیکوکار هشت میلیارد تومان کمک کردند.

print

پاسخی بگذارید