کیانی رییس فنی و حرفه ای بهشهر
تاریخ: ۱۳:۱۰ :: ۱۳۹۷/۰۷/۱۹

ریاست مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان بهشهر از ارائه ۵۱۰ هزار نفر- ساعت آموزش های فنی و حرفه ای در این شهرستان در ۶ ماهه نخست سال جاری خبر داد.

به گزارش اقتصاد شمال به نقل از  روابط عمومی مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهید هاشمی نژاد بهشهر، رامین کیانی با اعلام عملکرد این مرکز در ۶ ماهه سال جاری از اجرای ۱۶۰ هزار نفر- ساعت آموزش در بخش دولتی و ۳۵۰ هزار نفر ساعت آموزش در آموزشگاههای آزاد ( بخش خصوصی ) خبر داد.
وی افزود: از ۱۳۰۰ نفر متقاضی فراگیر آموزش های مهارتی در بخش دولتی ۶۴۱ نفر در مرکز ثابت، ۲۱۲ نفر در روستاها ، ۱۱۱ نفر در پادگان در راستای تفاهمنامه با نیرو های مسلح برای مهارت آموزی سربازان وظیفه ، ۱۰۰ نفر در زندان در راستای ارتقاء توانمندی و کمک به بازگشت زندانیان به جامعه در ادامه زندگی سالم ، ۹۵ نفر در کارگاههای سیار شهری و ۱۴۱ نفر دیگر در کارگاههای جوار دانشگاه ، صنایع، اصناف، مراکز تحت پوشش بهزیستی آموزشهای مهارتی را با هدف ارتقاء مهارت شاغلان و افزایش کیفیت تولیدات داخلی در راستای حمایت از تولید کننده داخلی و اقتصاد مقاومتی فرا گرفته اند .
عضو کارگروه اشتغال شهرستان بهشهر افزود: در شش ماهه نخست سال جاری ۷۰۰ نفر از آموزش های فنی وحرفه ای در آموزشگاههای آزاد ( بخش خصوصی ) شهرستان بهشهر بهره مند شده اند.
رامین کیانی تصریح کرد : امیدواریم بتوانیم با کمک بخش خصوصی نقش اصلی خود را که کمک به اشتغال جوانان با گسترش آموزش های مهارتی می باشد به خوبی ایفا کنیم .
وی عملکرد آموزشی بخش خصوصی در شش ماهه نخست ۹۷ را ۷۰۰ نفر ، در ۲۷ حرفه اعلام کرد.
لازم بذکر است، هم اکنون ۵۱ آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای فعال در شهرستان بهشهر وجود دارد.

print

پاسخی بگذارید