تاریخ: ۲۱:۴۱ :: ۱۳۹۷/۱۲/۰۶
آخرین قیمت طلا، سکه و ارز در بازار امروز

با وجود افزایش سه دلاری قیمت اونس طلای جهانی، امروز قیمت انواع طلا و سکه در بازار روند کاهشی داشت. نرخ خرید دلار و یورو در بانک‌ها نیز نسبت به روز گذشته کاهش یافت.

به گزارش اقتصاد شمال،قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار امروز دوشنبه (ساعت ۱۹) به چهار میلیون و ۶۶۰ هزار تومان (۲۰۰ هزار تومان کم‌تر از دیروز) رسیده و هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز در حدود ۴۲۶ هزار تومان (۱۶ هزار تومان کم‌تر از دیروز) قیمت دارد.

سکه طرح قدیم با قیمتی معادل چهار میلیون و ۵۵۰ هزار تومان (۱۵۰ هزار تومان ارزان‌تر از دیروز) داد و ستد شد. این در حالی است که قیمت نیم‌سکه دو میلیون و ۶۵۰ هزار تومان (۱۳۰ هزار تومان کم‌تر از دیروز)، ربع سکه یک میلیون و ۷۲۰ هزار تومان (۶۰ هزار تومان کم‌تر از دیروز) و سکه گرمی ۸۵۰ هزار تومان (۵۰۰۰ تومان کم‌تر از دیروز) بود.

هم‌چنین در بازارهای جهانی، آخرین قیمت هر اونس طلای جهانی به ۱۳۳۱ دلار (سه دلار بیش‌تر از دیروز) رسیده است.

قیمت دلار و یورو در بانک‌ها

بانک‌ها از نیمه نخست امسال با مجوز بانک مرکزی اقدام به خرید ارز از مردم می‌کنند که این نرخ در ابتدا از بازار آزاد قیمت پایین‌تری داشت اما به تدریج نرخ خرید ارز در بانک و بازار به هم نزدیک شد.

در همین راستا، بانک‌ها امروز هر دلار آمریکا را ۱۳ هزار و ۱۵۰ تومان و هر یورو را ۱۴ هزار و ۲۰۰ تومان از مردم خریدند. بانک‌ها روز گذشته، هر دلار آمریکا را به قیمت ۱۳ هزار و ۲۵۶ تومان و هر یورو را ۱۵ هزار و ۳۲ تومان از متقاضیان می‌خریدند.

شعب ارزی بانک‌های عامل ارز مسافرتی همچنین هر در صورت تکمیل بودن مدارک مسافران تا سقف ۵۰۰ یورو برای کشورهای همسایه و مشترک‌المنافع و تا سقف ۱۰۰۰ یورو برای سایر کشورها پرداخت می‌کنند که قیمت این ارز امروز ۱۵ هزار و ۷۸۰ تومان بوده است.

قیمت دلار و یورو در صرافی‌ها

صرافی‌های مجاز بانک مرکزی امروز هر دلار آمریکا را با ۲۰۰ تومان کاهش نسبت به روز گذشته ۱۳ هزار و ۴۵۰ تومان می‌فروختند. همچنین این صرافی‌ها هر یورو را ۱۵ هزار و ۶۰۰ تومان (بدون تغییر) می‌فروختند.

ایسنا

print

پاسخی بگذارید