تاریخ: ۲۳:۳۴ :: ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
آخرین مهلت اخذ تسهیلات حمایتی کم ‌بهره حوزه فرهنگ و هنر ۲۹ آذرماه است

مدیران رسانه‌ها و کانون‌های آگهی و تبلیغاتیِ متقاضی دریافت تسهیلات حمایتی کم بهره تا ۲۹ آذرماه فرصت دارند در سامانه «تحفه» ثبت نام کنند.

به گزارش روز شنبه روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، بر اساس اعلام معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تسهیلات حمایتی قرض‌الحسنه ویژه کسب و کارها و فعالان بخش فرهنگ و هنر در مرحله نخست به روزنامه‌ها، فصلنامه‌ها، دوفصلنامه‌و سالنامه‌های خصوصی و نیز کانون‌های آگهی و تبلیغاتی متقاضی، قابل پرداخت است.
بر این اساس متقاضیان بهره‌مندی از این تسهیلات و یا صاحبان امتیازی که ثبت‌نام آن‌ها تکمیل نشده است، می‌توانند با مراجعه به سامانه‬ تحفه نسبت به ثبت‌نام و یا تکمیل مدارک خود اقدام کنند.
متقاضیان دریافت این تسهیلات و یا صاحبان امتیازی که ثبت‌نام آن‌ها به طور ناقص انجام شده هم می‌توانند با مراجعه به این سامانه به نشانی الکترونیکی tohfeh.farhang.gov.ir نسبت به ثبت‌نام و یا تکمیل مدارک خود اقدام کنند.
لازم به ذکر است این آخرین فرصت برای دریافت تسهیلات کم‌بهره برای گروه مذکور است و به درخواست‌های واصله پس از این تاریخ به هیچ وجه ترتیب اثر داده نخواهد شد.
برای رفع ابهام و کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با چگونگی دریافت تسهیلات حمایتی، شماره تلفن ۸۴۰۹۵۱۵۷-۰۲۱ و ۰۹۲۲۶۵۴۵۸۱۵ برای مدیران رسانه‌ها و شماره تلفن ۸۸۰۰۴۱۸۴-۰۲۱ برای مدیران کانون‌های آگهی و تبلیغاتی آماده پاسخ‌گویی هستند.

print

پاسخی بگذارید